obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
vertraging beeld
erikde
Sinds 1 1/2 maand hebben we glazvezel,regelmatig hebben we stilstaand en schokkendbeeld wat zich uit in digitale blokjes,ontzettend irritant om naar te kijken net of je bezopen bent!,de helpdesk bellen heeft inderdaad weinig zin,telkens de zelfde antwoorden,"hier zijn nooit klachten over,controleer de stekkertjes,resetten die kast ( en ondertussen soep koken, zoveel tijd heb je wel)",het help allemaal niets.om van die traaaage afstands bediening maar te zwijgen of een monteur sturen tegen eventuele kosten (het probleem is hij doet dit niet altijd),ik hoop dat er iemand is die mij een antwoord hierop kan geven,we zijn al bijna zover om de oude coax kabel er weer in te trekken en het glazvezel op te zeggen.

groeten
Erik
 
KPNwebcare1
Bij dit soort problemen is het erg belangrijk dat de bekabeling klopt, hieronder een opsomming:

Is de splitter verwijderd? (kabel vanuit hoofdaansluiting direct op ADSL/DSL aansluiting van experiabox)

Kabel van interactieve televisie op poort 3 aangesloten? (UTP kabel)

ISRA punt in orde? (geen los hangende draden etc.)

Kabel vanuit ISRA punt mag maximaal 1,5 meter zijn, tevens moet het een ronde kabel zijn geen platte.


Heeft u bovenstaande gecontroleerd, dan kunt u natuurlijk altijd contact op nemen met de helpdesk te bereiken op het nummer 0900-0244
Daar zullen nog een aantal checks plaatsvinden, is het niet op te lossen dan word er een melding geplaatst bij de technische dienst, die het vervolgens proberen zo goed mogelijk op te lossen.
 
erikde
ik vind het geweldig dat ik zo snel een antwoord krijg,echter het zijn de zelfde antwoorden die ik krijg van de helpdesk tel,ten eerste een monteur van kpn heeft alles aangesloten,ik moet dus het werk van de kpn monteur controleren?? ten tweede hij heeft de storing niet altijd,dat betekend en dat zal je altijd zien als de monteur hier is doet hij dit natuurlijk niet! en dan krijg ik de rekening!!!
maar in elk geval bedankt voor je antwoord,

ps er stonden nog meer mensen met zulke klachten op forums allemaal losse stekkertjes en splitters??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vertraging beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie