obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
E-mailadres behouden bij overstap
Megalos
Als ik bij KPN InternetPlusBellen overstap naar een andere provider, kan ik dan mij e-mailadres van KPN/Planet behouden? Is er zoiets als een 'Email Only' abonnement?
Gewijzigd door Megalos op 22 maart 2010, 21:02
 
JanB
Nee, helaas niet, anders was ik na de gewijzigde abonnementsvorm meteen weggeweest.
Ik heb geen hogere download snelheid nodig maar moet voor die grap wel 30 % meer voor de gesprekskosten betalen.
 
Megalos
Is er ook niet een soort van 'buffertijd' zodat je na de afsluiting nog een maand ofzo mail kan ontvangen?
 
SirPeter
Ja er is wel een email only abo
 
Megalos
Bedankt voor de antwoorden. Waar kan ik zo'n email only abonnement aanvragen? En hoe duur is dat?
 
groxie
Email only, aanvragen bij 0900-0244, kost iets van 2.50 per maand...............
 
Megalos
Oké, bedankt.
 
LG1
ik zou gewoon een eigen domeinnaam aanmaken
bijvoorbeeld mail@Megalos.nl of zo ( als die nog vrij is )
natuurlijk gebruik je eigen naam of iets wat je leuk vind.

z;n domeinnaam kost maar iets van 10 a 20 euro per jaar en je koppelt er dan een emailbox aan vast voor ook z'n bedrag per jaar.

dat die je bij een webhosting bedrijd en niet bij je interneg provider.
maak deze dan bij iedereen bekend en in het vervolg nergens meer last van
als je dan overstapt maakt het niet meer uit je email adres blijft zolang je betaald behouden

ik heb dit al bijna 10 jaar zo en ben van hetnet-planet-kpn gegaan maar altijd mijn eigen email adres gehouden.
Gewijzigd door LG1 op 24 maart 2010, 19:38
 
Megalos
Thx, dat kan natuurlijk ook nog ja.
 
GottfriedJulius
Ik stap over van HetNet naar KPN. Ik krijg een "email only" abb. maar ook een hogere snelheid van KPN.
Nu kreeg ik een brief waarin staat dat ik een modem ( ik heb er al één) krijg en dat ik na 14 april weer het nummer 1369 moet bellen........
En ik kreeg bij KPN weer nieuwe instellingen voor een mailbox ( naam en wachtwoord) enz. enz. Ook kreeg ik als gebruikersnaam zo'n "cijfer en alfabet" code. Dus niet m'n naam . Dus geen: naam@kpn.nl. Hoe verander ik dat als ik toch een kpn mail adres wil gebruiken?
Maar ik neem ook m'n HetNet mailadres mee..............

Het lijkt wel of ik nieuwe klant ben bij KPN.

Wie het snapt mag het zeggen.

groet,

Juul
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'E-mailadres behouden bij overstap', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nummerbehoud vaste telefonie bij overstap van Pretium naar KPN Algemeen : 2 05 jan 2019
overstap horror Opleveringsproblemen : 2 12 sep 2014
wachtwoord e-mailadres wijzigen KPN Glasvezel diensten : 1 20 apr 2014
Overstap naar Alles-in-één-standaard HetNet : 1 28 mei 2012
opnames verdwenen na overstap naar glasvezel Algemeen : 3 05 dec 2011
Advertentie