obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
gebruikersnaam mail wijzigen
GottfriedJulius
Ik ga binnenkort over van HetNet naar KPN -extra (bellen en internetten)

Ik kreeg van de KPN een gebruikersnaam voor m'n E-mail: tekens@kpnmail.nl

Ik wil die tekens veranderen door m'n naam.
Maar...........hoe doe ik dat?

dank,

Juul
 
SirPeter
Dat kan niet. Kan wel een nieuwe email account aanmaken als order geleverd is.

Maar als het goed is had u al bij hetnet een hoofdgebruikersnaam. Die zou hetzelfde moeten blijven en geen nieuwe gebruikersnaam.
 
JanB
Al ik het goed begrijp is dat je nieuwe primaire emailbox.
Persoonlijk zou ik zeggen laat die box met rust en gebruik hem alleen voor de facturen van KPN.
Maak zodra je bij mijnkpn kan alle emailboxen aan zodat je ze makkelijk onthouden kan. Handig als je via webmail in wil loggen.
In één van die emailboxen maak je dan het alias (emailadres) aan waarmee je op internet graag bekend bent.
Voorbeeld
emailbox 1 maak je op naam van tekens1 at kpnmail en in die box maak je dan het email adres piet.tekens aan.
Dat lukt natuurlijk alleen als die naam nog niet in gebruik is dus enige creativiteit is wel gewenst.

Overigens hebben ze bij KPN al 9 maanden een probleem met het aanmaken en verwijderen van e-mail adressen in mijnkpn omgeving.
Al oplossing moet je dan inloggen bij:

[justify]http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx[/justify]

Een link in mijnkpn omgeving schijnt erg moeilijk te zijn.
Wel opletten dat je die alias sinds 9 maanden geleden de nieuwe web omgeving van start ging de poging om een alias te verwijderen leidt tot het verwijderen van de emailbox.
Gewijzigd door JanB op 22 maart 2010, 21:44
 
GottfriedJulius
Dank voor je moeite en uitleg. En het was zo makkelijk destijds bij HetNet, maar ja ik ga nu over. Maar ik krijg gelukkig m'n HetNet adres mee.........(coulance)
En m'n naam, er zijn met de voor en achternaam maar twee in Nederland dus......................

Als ik er over een paar weken niet uitkom dan meld ik dat weer.

Juul
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'gebruikersnaam mail wijzigen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
mail adres Planet Internet : 1 02 apr 2019
Mail versturen van mobiel wat van een ander provider is Algemeen : 3 20 aug 2017
Mail offline Helpdesk : 5 26 apr 2017
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
E-Mail KPN Nieuws : 1 11 aug 2016
Advertentie