obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
KPN kampt met landelijke adsl-storing, U ook?
KaPteiN
KPN kampt met landelijke adsl-storing

Quote

Dinsdag 13 mei 2008 13:20

Het adsl-netwerk van KPN ligt voor een groot deel plat. Hierdoor kan een groot aantal klanten van het bedrijf geen gebruik meer maken van internet. Een storing in het atm-transportnetwerk zou de oorzaak zijn.

De problemen zouden al vannacht zijn begonnen op het atm-transportnetwerk van KPN. Niet alleen KPN-abonnees maar ook sommige Xs4all Only- en Business Dsl-klanten van Xs4all zouden te kampen hebben met een internetverbinding die niet meer werkt.

Het landelijke storingsnummer van KPN is inmiddels onbereikbaar. Het telecombedrijf probeert de storing momenteel in kaart te brengen. Onduidelijk is nog hoe lang een oplossing op zich laat wachten.

Bron Tweakers net

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
vdrijver
dan heb ik geluk,mijn verinding staat nog steeds online zonder ondebrekingen
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
pablo
Angry ik val iedere keer weg van internet , na ik weet niet hoeveel mails en bellen werd er gezegd dan is je modem stuk
nieuw modem gekocht maar heb nog de problemen
na weer 20 mails krijg ik te horen moet je maar bellen
waarom kan er niet op een gewone manier gereageerd worden op een mail vraag ik menu af
 
KaPteiN
mail levert geen geld op! SadAngry
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
KaPteiN
Word je gebruikersnaam/wachtwoord niet meer herkent?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Wout
Probeer ook het complete hoofd emailadres eens als login naam! En anders alleen wat er voor @staat.
 
Chief
Over welke URK (link?) hebben we het hiet?
Is dat http://www.kpn.com/inloggen.htm of weer een andere?

Ik weet wel dat KPN met een migratie bezig is om de voormalige planet gebruikers over te zetten, en dat kan dus wel weer 'even' gaan duren.

Ik zou om een credit vragen (die kreeg ik onlangs ook, maar wel voor iets anders!).
- Open Source (Mozilla) Developer and Ubuntu GNU/Linux user 101 -
 
Xantis

Quote

pablo schreef:
Angry ik val iedere keer weg van internet , na ik weet niet hoeveel mails en bellen werd er gezegd dan is je modem stuk
nieuw modem gekocht maar heb nog de problemen
na weer 20 mails krijg ik te horen moet je maar bellen
waarom kan er niet op een gewone manier gereageerd worden op een mail vraag ik menu af


Hoi,

Ja de gewone gang van zaken helpt inderdaad niet, als je zeker weet dat alles bij jou thuis goed zit, dus je modem is okay, de verbinding tussen je modem en splitter is kort en van splitter na het ISRA is kort genoeg, en de afstand tot de centrale is niet > 1800 meter, nou ja 2 km mag ook nog voor een ADSL2+ alhoewel je dan maximaal 16 Mbit banbreedte krijgt of iets daaronder omdat ADSL in stappen werkt je kunt het zien als toontjes tussen de 80 Khz en 1,1 Mhz ook al staat je Profile op 20 Mbit bijvoorbeeld als het modem te veel CRC errors krijgt in het hoge spectrum doet hij een fallback, dit kan 18 Mbit zijn, 16 maar ook 13 of 12 zelfs 11 Mbit met een 20 Mbit Abo. Dat wil zeggen hij valt ook terug naar ADSL, ADSL2 en niet meer naar ADSL2+, je kunt je modem via telnet dwingen die ADSL2+ verbinding te behouden maar dat maakt het erger. Bel in ieder geval naar 0800-0201557 en vraag naar Oscar Dres, hij zal dan een ticket aanmaken en dan gebeurd er eindelijk iets, dit geld voor iedereen met lage snelheden of DSL drops, trouwens in Amsterdam staat een Router die niet goed werkt. Dit even ter note. Ze doen er erg weinig aan kost geld toch.

Groetjes,
Frans
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN kampt met landelijke adsl-storing, U ook?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie