Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
HD tv / umts / mijn kpn
|
|
zalmschouw |
Geplaatst op 21 March 2010, 00:05
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 04 Jan 2010 |
kan iemand mij uitleggen hoe het zit met hd uitzendingen op itv via de kopere lijn? 2de vraag weet iemand wanneer de kpn in Monnickendam UMTS realiseerd we gaan al weer over op G4 en wij zitten nog te klooien met GPRS. 3de vraag op mijn kpn krijg ik bij tel instellingen en leeg scherm, wat te doen. Thanks |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 21 March 2010, 09:26
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
De invoering van HD wordt duidelijk na 1 april, even wachten nog... |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD tv / umts / mijn kpn', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 2 | 21 Oct 2016 |
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet | Helpdesk | : 2 | 13 Jun 2016 |
Gaat de interactieve TV ontvangst af van mijn internetbandbreedte | KPN Glasvezel diensten | : 7 | 13 Mar 2016 |
Buurman ziet mijn printer in het netwerk | Hardware instellingen | : 2 | 21 Dec 2015 |
Ik kan niet gebeld worden op mijn analoge telefoon verbinding | Frequently Asked Questions | : 4 | 15 Jan 2014 |
Advertentie