obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Slecht wifi ontvangst op expedia box
Plopkop
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn wifi ontvangst thuis. Ik heb sinds kort een iPod Touch.
In het begin ging het allemaal goed maar opeens had ik steeds hele slechte tot geen verbinding. Als ik naast de expedia box zit heeft hij maar 2 streepjes en is nog steeds langzaam. En als ik 5 meter verweg sta (mijn kamer) heb ik zo'n Slechte verbinding dat ik gewoon niet kan internetten. Ik las op een forum dat je iets met een kanaal moet doen? Klopt dit?


Ik hoop op een snelle reactie!
Alvast bedankt,

Job
 
gfive
Probleem is dat waarschijnlijk te veel kpn gebruikers met een zelfde experiabox in je staat zitten.
Je krijgt dan kanaal conflicten. Je zou dit kunnen oplossen door inderdaad zelf een kanaal te kiezen. Maar waarschijnlijk doen meerdere mensen dit en zal het niet veel uitmaken.

Dit is ook de reden waarom ik wireless van de Experiabox standaard uit heb staan.
Heb vervolgens een extra draadloos wireless N-router gekocht. Dit werkt perfect aangezien deze op een andere frequentie zit.
 
Plopkop
Oké bedankt voor uw reactie! Ik Zal proberen om dat met die kanalen de te proberen.

Job
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slecht wifi ontvangst op expedia box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Experia V10 main netwerk wifi probleem WiFi : 2 30 sep 2019
Advertentie