obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
KPN Wanprestatie
hansl
In februari 2009 heb ik IPB + ITV geleverd gekregen !

Vanaf het begin heeft het problemen gegeven in de vorm van regelmatige stoorpulsen en bevriezend beeld alsook het regelmatig uitvallen en opnieuw opstarten van het modem !

Een en ander kun je ook als zodanig beschreven vinden als je op google de zoekterm
""klapperlijn KPN"" opgeeft hierover is gedurende de periode van 6 maanden regelmatig door mij geklaagd via de klantenservice van kpn deze heeft een aantal keren een monteur langsgestuurd die het probleem niet heeft kunnen oplossen

Volgens alle KPN monteurs die langs zijn geweest en die metingen hebben verricht op het centrale isra punt beneden in de centrale hal van het trappenhuis kwam de storing van "buitenaf" binnen !

Zo hebben de diverse monteurs en KPN mij circa 6 maanden aan het "lijntje" gehouden
Ook is er ondertussen een nieuw modem geleverd wat ook geen oplossing bood !

Na 6 maanden klagen en klagen en nog een keer klagen en ondertussen voor een vermogen
verbeld met een prepaid toestel naar de klantenservice van kpn omdat de lijn er totaal uitlag
heb ik dan ook gesteld en gezord dat de abbonnementskosten niet meer konden worden afgeschreven wegens wanprestatie van zijde van KPN immers als je nagaat dat er per minuut zeker 30 stoorpulsen op de lijn zitten waardoor het beeld verpringt en anders het modem gemiddeld 3 tot 4 ker per dag uitvalt en het dan gemiddeld 3 uur per keer nodig heeft om weer opnieuw op te starten kun je wel spreken van een wanprestatie !

In mijn laatste telefonade naar de klantenservice van kpn heb ik gesteld dat de betalingen zouden worden stopgezet totdat de storing verholpen was !

Hetgeen heeft geresulteerd in een bezoekje van een kpn monteur die wederom heeft gemeten op het isra punt in de hal en die heeft vastgesteld dat de storing waarschijnlijk zat
in de ondergrondse bekabeling tussen het isra punt en de op de hoek staande wijkkastje ???

Daarna heb ik niets meer van KPN vernomen, wel is ondertussen mijn verbinding totaal weggevallen/afgeloten en krijg ik voor deze wanprestaie een incasso bureau op mijn dak !

Vreemd dat ik zo zachtjes aan op het idee kom om die prachtige Itv tuner die hier niet 1 dag goed heeft gewerkt "gratis" te gaan terugbezorgen aan KPN door hem bij een van de primafoonwinkels dwars door de ruiten te gaan smijten

KPN bedant voor het stabiele netwerk en de goede service !!
 
Giant2000
Dat je dit zo lang laat doorgaan. Als KPN je probleem niet verhelpen kan dan kun je gewoon het hele zaakje retour doen en je contract opzeggen. KPN kan immers niet waarmaken wat in het contract staat: een storingvrij product leveren? Ik denk niet dat KPN hier erg moeilijk over zal doen als je dit gewoon netjes afhandelt.
 
hansl
KPN heeft na mijn laatste kontakt met de klantenservice waarbbij ik gesteld heb dat ik wegens de wanprestatie van KPN niet van plan was nog enig abbonnementsgeld te betalen voordat de storing verholpen was nog eenmalig een monteur langsgestuurd die heeft middels een meting vastgesteld dat de storing in de grondkabel zat (er stond een dubbel signaal op de lijn werd gezegd) niets meer laten zien en horen om tot een oplossing te komen

Momenteel weigeren ze het instalatie pakket terug te nemen en mij het abbonnementsgeld terug te betalen over de tijd dat ik wel heb betaald en niets aan de verbindingen had !!

Belachelijk !! en klantvriendelijk !!

Ze hebben 6 maanden de tijd gehad om een en ander netjes op te lossen
 
hansl
Eindelijk geeft KPN openlijk toe dat er iets structureels mis is met haar kabelnetwerk

Een soortgelik verhaal kreeg ik een jaar geleden ook al tehoren van de laatse KPN monteur die hier in huis is geweest "meneer ik geef het door aan de gronddienst die zal de kabel in de straat moeten komen repareren "

Nu een jaar later is dezenog steeds niet in de straat geweest !!!!!!!!

Terug nemen van het instalatiepakket ???

Vergeet het maar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------


Kabels KPN kapot door regen
door Door Edwin van der Schoot
DEN HAAG - Veel ondernemers moeten het doen zonder pinbetalingen, internettoegang, vaste telefonie of hun alarmsysteem en particulieren zonder telefoon en internet. De kabels van KPN hebben het begeven onder de overvloedige regenval van de afgelopen weken.
De hoge waterstanden heeft veel oudere kabels de genadeklap gegeven. De problemen doen zich vooral voor in de lager gelegen veengebieden van (Noord-)West Nederland.

Volgens KPN gaat het vaak om kabels die al jarenlang aan de elementen hebben blootgestaan en nu door de overvloedige regenval de nekslag krijgen: "Onze monteurs draaien dubbele diensten, ook in het weekend."
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Wanprestatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie