obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Landelijk storing IPB (grijze experiabox)
morren
Er schijnt een landelijke storing te zijn met gebruikers die een grijze kpn experiabox bellen. Ik kan sinds vanochtend al niet meer bellen en gebeld worden. Vreemde is dat ik dit niet terug vind bij de storingsmeldingen van KPN, die rept alleen over een storing in de omgeving van Rotterdam terwijl ik toch echt in de buurt van Zwolle woon. Ook de helpdesk geeft aan om de experiabox uit te zetten voor minimaal een half uur en het dan weer te proberen.
 
morren
Inmiddels is de storing (omg. Zwolle) verholpen, ik neem even aan de storing landelijk gezien zich ook niet meer voordoet. Wel meer als een halve dag niet kunnen bellen....FrownAngry
 
vdrijver
goh een halve dag is best erg om niet te kunnen bellen.ik wou dat ik dat kon.maar als je er zo van baalt,waarom neem je dan voip?een analoge lijn is veel stabieler,kost wel iets meer,maar dan heb je veel meer zekerheid
Fritzbox fon 7170,1 fonera + buitenantenne, 3 com 16 poorts 10/100 switch, xs4all only light 1/8 via kpn bitstream,voip via xs4all, 1 2003 server,3x pc ,1 asus eee pc en 1 laptop,conceptronic ch3snas + 2 x640 Gb ata 300/32 mb
 
morren
Nou mijn internetplusbellen wil ik zeker niet meer inwisselen voor een vaste lijn, ook daar had je wel eens storing al was het niet zo vaak als internetplusbellen maar ja ik hou wel van vooruitgang en de toekomst ziet er goed uit. Als voip eruit ligt heb ik altijd nog een mobiele telefoon :-)

Ik heb het berichtje juist gepost omdat ik nergens een bericht over een landelijke storing kon vinden (ook niet op de kpn site) en dit forum is dacht ik juist hier voor bedoeld.Wink
 
KaPteiN

Quote

Ik heb het berichtje juist gepost omdat ik nergens een bericht over een landelijke storing kon vinden (ook niet op de kpn site) en dit forum is dacht ik juist hier voor bedoeld.


En voor al je andere vragen over digitale communicatie.Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
JanB

Quote

vdrijver schreef:
goh een halve dag is best erg om niet te kunnen bellen.ik wou dat ik dat kon.maar als je er zo van baalt,waarom neem je dan voip?een analoge lijn is veel stabieler,kost wel iets meer,maar dan heb je veel meer zekerheid


Internetplusbellen neem je omdat KPN je (onterecht) belooft dat het perfect werkt.
Geld was niet bepalend voor keus dus. Het prijsverschil was marginaal.
En storingen op het vaste net? In 30 jaar nooit iets van gemerkt.
Vervelend is dat je niet eens weet, hoewel dat redelijk makkelijk in te stellen zou moeten zijn, dat je telefoon het niet doet. Je hebt een kiestoon, je kunt uitbellen, maar krijgt in gesprek. Oorzaak??? Ook gebeld worden lukte niet bleek later. Oorzaak lag vermoedelijk bij het modem. Dus waarom valt die kiestoon niet gewoon weg als VOIP niet werkt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Landelijk storing IPB (grijze experiabox)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Advertentie