obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
Alle grote tv aanbieders geven CAR channel door incl. KPN/Reggefiber. Dan ook doorgeven via iTV!
JA, ik wil graag CAR channel al dan niet in het extra pakket JA, ik wil graag CAR channel al dan niet in het extra pakket 87%[13 stemmen]
nee nee 13%[2 stemmen]
Totaal stemmen : 15
 Onderwerp afdrukken
Indycar en MotoGP fans: stem voor CAR channel op iTV
Giant2000
Indycars zijn niet langer meer op RTL7 te zien en ook voor de MotoGP klasses wordt gefreest dat er slechts een ernstig uitgeklede versie wordt uitgezonden. Geen nood! Het nieuwe Nederlandse auto- en motorkanaal CAR channel heeft alle rechten gekregen voor zowel Indycars, Indylights als de complete MotoGP klasses. Er is helaas 1 probleem... CAR channel zit niet op iTV.

Wie hebben CAR channel wel? Ziggo, UPC, Kabel Noord, Delta, CaiW, CAI Harderwijk en KPN/Reggefiber. Die laatste naam is opmerkelijk, want dat is de glasvezelaanbieder waar KPN mede eigenaar van is. Lijkt een kwestie van een knop omzetten om CAR channel door te geven op iTV toch?

Helaas krijgen we geen reactie. Dan maar via een stemming?
Gewijzigd door Giant2000 op 09 maart 2010, 17:03
 
denisgsr
Ook ik zou carchannel graag via kpn willen ontvangen.Ik vindt het schandalig dat deze zender bijna overal te volgen is behalve via itv van kpn.Voor mijn part gooien ze er een paar franse zenders ofzo af maar zorg er in ieder geval voor dat we de nederlanstalige zenders wel kunnen volgen.
 
Giant2000
En ondertussen is het Indy seizoen reeds begonnen en horen we niks meer... wel heb ik een e-mail van Car Channel gekregen waarin staat dat ze in onderhandeling zijn met KPN. Op de site wordt niet gesproken over iTV, wel over Digitenne.
Car Channel is een Nederlandse zender die voor hun adverteerders graag een groot bereik heeft. Daarom is doorgifte via UPC en Ziggo ook geen enkel punt geweest. Dat de onderhandelingen met KPN stroef verlopen heeft m.i. te maken met een plek op Digitenne, wat met met meer dan 900.000 klanten veel interessanter is dan het veel kleinere clientele van iTV.
 
KPNwebcare1
Ik heb even het een en ander nagecheckt.

Kunt u de tv eens naar kanaal 304 zappen, welke zender ziet u dan?
 
Giant2000

Quote

KPNwebcare1 schreef:
Ik heb even het een en ander nagecheckt.

Kunt u de tv eens naar kanaal 304 zappen, welke zender ziet u dan?


Op dit moment kan ik niet kijken, ik zal dat z.s.m. melden hier.
Volgens mij zit normaal gesproken TCM op kanaal 304.
 
Giant2000
Iemand anders heeft even gekeken:

Volgens het scherm Car Channel. Volgens EPG: TCM
 
KPNwebcare1
Inmiddels een email ontvangen en beantwoord.

Waarschijnlijk is er een testfase vanuit de technische dienst aan de gang.

Na het weekend word er meer duidelijk.
 
Giant2000
Verheugt heb ik vrijdagavond naar Car Channel kunnen kijken. Helaas van korte duur want na een tijdje sprong de zender weer op TCM n.b. met lelijke groene strepen door het beeld wat het hele weekend heeft geduurt. Op de KPN site is het wel als storing gemeld. Gelukkig is TCM in de avonduren ook op Comedy Channel te zien.
Betekend de actie van vrijdag dat Car Channel er nu serieus op komt?
Ik heb het ergens anders ook al geopperd, maar is het niet mogelijk dit kanaal in het weekend op Digitenne te delen met RTL7? Zij hebben immers alle tv rechten verloren en is daarmee niet meer een interessant kanaal voor de doelgroep.
 
Giant2000
Ok, Car Channel is back op 304. Een tip aan de technische afdeling: zorg even voor de juiste verhouding. Op dit moment is de uitzending 16:9 maar weergegeven als 4:3 (dus lange gezichten)
 
Giant2000

Quote

KPNwebcare1 schreef:
Inmiddels een email ontvangen en beantwoord.

Waarschijnlijk is er een testfase vanuit de technische dienst aan de gang.

Na het weekend word er meer duidelijk.


Ik ben inmiddels wel erg nieuwsgierig aan het worden. Is er al wat meer duidelijk?

Inmiddels hebben we wel in het stadium bereikt dat we ons niet meer afvragen óf maar wannéér Car Channel wordt toegevoegt aan het programmaanbod. Dit weekend staan er weer een partij races te wachten op Car Channel die willen we wel erg graag zien.
Wat ik mij ook afvraag is waarom ze TCM als testkanaal gebruiken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Indycar en MotoGP fans: stem voor CAR channel op iTV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Multicast voor Ambilight Hardware instellingen : 3 31 okt 2016
Powerline 650AV+ niet gevoelig voor storing ledlampen Frequently Asked Questions : 7 28 dec 2015
Welke poorten open zetten voor ICS100 KlikaanKlikuit Algemeen : 3 21 sep 2015
FTP Server instellen voor WD My Cloud NAS Hardware instellingen : 3 13 jan 2015
Advertentie