obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
snelheidsprobleem
Pjotr1357
Goedenavond allemaal,

Ik heb sinds kort internet van KPN Glasvezel met een uploadsnelheid van 3 megabit per seconden en download van 30 megabit per seconden.

Als ik nu een snelheidstest doet op speedtest.net of speedtest.nl of via de snelheidstest van KPN dan is mijn upload 3 megebit en mijn download 1 megabit.

Dit is dus veels te weinig en ook raar dat mijn upload sneller is als mijn download. zowel draadloos als vast haal ik dezelfde snelheden. Soms is mijn download snelheid 13 megabit maar niet heel vaak.

KPN zegt dat het aan mijn instellingen ligt, maar weten niet welke verwacht ik. Ze beloven namenlijk terug te bellen maar nemen geen actie richting mij toe.

Wie weet raad met welke instelling ik te maken heb, of is het gewoon een probleem van KPN.

Ik internet draadloos via een usb adapter van linksys compact wireless-g usb adapter.
 
zeilbood
Kun je de PC verbinden met een UTP kabel? Ik heb zelf KPN glasvezel brons en haal echt 3Mbit upload en 30Mbit download.
 
Pjotr1357
Beste Zeilbood,

Dit heb ik al diverse keren geprobeerd, echter zonder resultaat.
 
zeilbood
Dan zou ik het ook niet weten, helaas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheidsprobleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie