Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging april?
boekbros
Prachtig resultaat! Omdat de verdubbeling van de snelheid niet echt uit de verf kwam heb ik webcare gemaild. Kreeg antwoord dat binnen14 dagen de VDSL erop gezet zou worden (woon binnen 1 km van de centrale). Vanmorgen (na 4 dagen) had ik echter helemaal niks: geen iTV en geen internet. De HD gebeld, die mij adviseerde een harde reset op het modem te doen. Yes; meteen ingetraind op 3Mb/24Mb en het mooie is: ik heb bijna echt 3Mb up en meer dan 21 Mb down, Dank je wel KPN. Goed werk!

willemxx
boekbros: Wat is het mailadres van webcare? Wil het ook eens proberen via die weg. Via de helpdesk kom ik niet verder. Die willen me nu al en lager contract aanbieden en dan zou ik weer meer moeten krijgen, 8 ipv nu 7Mb download. (nu Max 16Mb contract) Moet niet gekker worden.

spikey38
DSL-verbinding

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 14:58:03

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1 325 / 17 024

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2 652 / 1 028

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 429496728,4 / 13,7

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 1,3 / 3,0

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,4 / 5,5

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 5 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 4 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 236 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 94.695 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 3 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

boekbros
webcare@kpn.com; heeft hier ook wel gestaan. overigens is het momenteel super super traag. snap er niks van....

even van kanaal gewisseld: op 7 weer als een speer (en dat rijmt!). Maakt niet uit TV aan of uit staat, de internsnelheid blijft hetzelfde.
Gewijzigd door boekbros op 11 June 2010, 08:12

sluimer
Van webcare horen we niet veel meer. Hier pc 3135 nog steeds totaal niets. FEC / CRS en HEC fouten blijven oplopen.
Helpesk gebeld, deze adviseerde nog "even" te wachten met opzeggen. Wat is even ?

Zie ook: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...#post_4101

DSL-verbinding

Koppelingsinformatie

Actief: 25 dagen, 19:03:48

DSL-type: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.030 / 14.827

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 2,30 / 23,82

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,0 / 19,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 13,0 / 28,0

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 7,0 / 6,0

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / BDCM

Frameverlies (lokaal/extern): 22 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 2 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): 0

Foutseconden (lokaal/extern): 5 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 2 / 2.613.567

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 2 / 2.116

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 2.010
Gewijzigd door sluimer op 13 June 2010, 21:59

desafiadore
Jammer, ook mijn internetverbinding is al 3 maanden niks, bij hoge download klapt de
adsl verbinding eruit, div. modems getest, ligt aan de DLM van KPN. En ik had 1 jaar lang
netjes 8 mbit waarvan nu nog maar iets van 4 mbit 'over' is. KPN helpdesk steekt kop in het zand
en zegt dat het door de windows updates komt (hahahaha kom op zeg, wie heb je in dienst?!!!
domme laag opgeleide werklozen/daklozen die het script oplezen?!!!)

Al me al steeds meer ontevreden, Digitenne en mijn adsl aansluiting gaan er na de vakantie beiden uit.....
(digitenne stoort meer en meer en een aantal kanalen heb ik geen signaal meer, ook niet na reset, verplaatsen antenne,
opnieuw kanalen scannen...)

In Augustus is het dag dag kpn..... hallo en welkom terug UPC (oke ook lees je daar e.e.a. over) doet het zelfs beter, ook hun helpdesk
en verbiding, tv en telfonie is 100x zo stabiel...!

Fjk1978
Hehe eindelijk de nieuwe snelheid.
Up wat aan de lage kant maar dloadspeed zeker tevreden over:
847824801

WIETJUNK
Heb vandaag vdsl2 gehad ,moet zeggen is een stuk beter dan wat ik de laatste tijd had,heb nu 23.050/1880 in plaats van 7998/776.
Ben nu aan het stuntelen met me modem 787v om me poorten te openen voor me ps3 en vpn(firmware 8.2.T.4 nodig) bij oudere firmware apparaten niet zichtbaar.
Voor de gamers die niet kunnen hosten/joinen met mw2 nat3 gezeik hier een tooltje om je poorten te openen ik heb het van het ipb forum werkt voor alle modems ook voor de 787 789,lees goed de uitleg of kijk het youtube filmpje.
http://www.snelrennen.nl/download6.php

Groetjes.
Gewijzigd door WIETJUNK op 15 June 2010, 15:54

sll
hoi

webcare heeft een lijmeting gedaan
ik heb internet tot 8mb en die kan ik ook halen omdat ik 700 meter van de centrale woon
maar als ik in mijn modem kijk dan staat hij op 512/4096 ingesteld
de helpdesk die zegt meneer u heeft 3 tot 8 mb internet dus wij kunnen niks voor je doen
heb dus maar 1 mb meer gekregen sinds de snelheidverhoging
gebruik geen splitter of lange kabel

wie weet het wel

desafiadore

salimo schreef:
hoi

webcare heeft een lijmeting gedaan
ik heb internet tot 8mb en die kan ik ook halen omdat ik 700 meter van de centrale woon
maar als ik in mijn modem kijk dan staat hij op 512/4096 ingesteld
de helpdesk die zegt meneer u heeft 3 tot 8 mb internet dus wij kunnen niks voor je doen
heb dus maar 1 mb meer gekregen sinds de snelheidverhoging
gebruik geen splitter of lange kabel

wie weet het wel

IK WEET HET!

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=769&rowstart=440#post_5939

ligt bij KPN en ze willen niet meewerken..... gisteren mijn abbo opgezegd....

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 Jan 2014
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem Snelheid : 4 19 Oct 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 May 2011
Nog steeds geen snelheidsverhoging Snelheid : 3 04 Jul 2010
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 Helpdesk : 81 16 Jun 2010
Advertentie