Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging april?
Red Metal
Ook geen mail gehad .

Modem traint netjes in op 16/1 , maar de daadwerkelijke snelheid is nog steeds 8/1 .

Ach UPC komt hier dit jaar , en ik zie ze adverteren met 120Mbps/10Mbps , met een soortgelijke abbo prijs die ik eerst had voor m'n Planet Comfort abbo ...
Al neem ik een lager abbo , altijd stukken sneller als KPN, geen hoop moeite om van 8 naar 16 of 20/1 snelheden te gaan .
(Hoop ik dan , ik weet niet hoe betrouwbaar UPC is , ik ga maar eens op het UPC gebruikers forum rondneuzen Pfft)

Glazvezel e.d zal nog wel jaren duren voordat het hier beschikbaar is , woon in een groot 'dorp' , maar woon aan de rand .

WIETJUNK
Tja ik denk dat ik maar op de site van ziggo ff een kijkje ga nemen.

WIETJUNK
Nee,de thomson 787v en de 789vn van kpn wel maar die zitten potdicht als je poorten wil openen,heb al nieuwe firmware gehad de 8.2.T.4 maar is nog niet optimaal met me ps3.

The Mask
Al bijna anderhalve maand de helft van me normale snelheid, van te voren nooit geen last gehad dat me snelheid minder is geworden.

Heel die snelheidsverhoging en die DLM is 1 grote BS. het gaat ze er daar bij KPN alleen maar om dat ze op bepaalde datums gewoon die DLM aan en uit kunnen zetten, zodat een gedeelte een veel lagere snelheid zullen hebben. En de andere maand doen ze het weer bij een andere groep.

We worden gewoon genaait, ik betaal voor 8MB en krijg al anderhalve maand het abo van 4 MB. Me EB traint steeds lager in, upload blijft gewoon zo als die was.

Ik zal ook eens tegen me baas gaan zeggen ik kom de eerste anderhalve maand alleen s'morgen's, maar je moet me wel voor hele dagen betalen zonder er snipper uren van te maken.

WIETJUNK
Vandaag weer een verlaging gehad van 2mb ik had tot 3 maanden geleden 19500/1032 en ben nu op 7996/776 gekomen,ik betaal nu al 3 maanden 50 euro maar krijg er geen zak voor en dat verhaal met die DLM kan me gestolen worden.
Ik ga nog maar weer eens bellen maar dat is niet naar de technische dienst maar lekker opzeggen.Angry

The Mask

WIETJUNK schreef:
Vandaag weer een verlaging gehad van 2mb ik had tot 3 maanden geleden 19500/1032 en ben nu op 7996/776 gekomen,ik betaal nu al 3 maanden 50 euro maar krijg er geen zak voor en dat verhaal met die DLM kan me gestolen worden.
Ik ga nog maar weer eens bellen maar dat is niet naar de technische dienst maar lekker opzeggen.Angry

Hier ga ik helemaal in mee, ik geef ze nog tot 26 Mei, dat is mijn laatste dag om op te zeggen voor ik er weer een jaar aan vast zit.
Dus zijn mijn intrain waarden dan niet verhoogt in me EB is het einde KPN.

Mosaic
Afgaande op onderstaand forumbericht lijkt het erop dat DLM enerzijds wordt gebruikt om de stabiliteit van een verbinding te bewerkstelligen; anderzijds lijkt het ook bedoeld om extra capaciteit in het netwerk te krijgen door "surplus" te herverdelen. Dat is natuurlijk volkomen legitiem vooropgesteld dat je niet anderen "afknijpt" om dit surplus te realiseren. Ook ik jojo steeds terug naar 8M met een 16M contract terwijl 21M haalbaar blijkt. Ik hoor graag het commentaar van ingewijden in deze materie.

"In a white paper authored by Alcatel*, on the topic of Dynamic Line Modulation, they suggest that reducing transmitted power to customers who have a higher drive power than is necessary to achieve high connection speeds, will reduce cross-talk of signals between adjacent wires in the same bundle and so improve the stability of other customers. Most of the time I enjoy around 3dB of “spare” snr and would be happy to relinquish this surplus for the benefit of others."

Cyberbot
Hello Het Modem halt tot 100 Mb,
Kpn weet niet wat het oplossen is,
ik heb het zelf probleem
ik heb 16 Mb maar helaas krijg ik tijden downloaden gewoon 1.5MB dat is niet normaal ik zit vast aan iets die niet klopt

LG1
cyberbot
je modem kan richting het internet maar 24mbps aan ( adsl )
met 16mbit verbinding is dat ~1,5mByte dus dat klopt preceis.

rbhgb
Frown

Kan het niet laten.......

Yup nog lager.............

Koppelingsinformatie

Actief: 0 dagen, 9:39:33
DSL-type: ITU-T G.992.1
Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 512 / 2 336

how low can you co ShockShockSad

Moedeloos...............Frown

Blijf ze posten.......

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 Jan 2014
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem Snelheid : 4 19 Oct 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 May 2011
Nog steeds geen snelheidsverhoging Snelheid : 3 04 Jul 2010
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 Helpdesk : 81 16 Jun 2010