Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Snelheidsverhoging april?
|
|
rbhgb |
Geplaatst op 17 May 2010, 21:50
|
Activiteit » Ens Berichten: 58 Lid sinds: 17 May 2010 |
Ja het is hier ook en ramp, ben er al ongeveer 4 weken mee bezig, stop er nu mee, er is hier geen redding meer mogelijk………. May 17 14:02:37xDSL linestate up (ITU-T G.992.1; downstream: 2432 kbit/s, upstream: 512 kbit/s; output Power Down: 17.6 dBm, Up: 11.9 dBm; line Attenuation Down: 49.0 dB, Up: 26.0 dB; snr Margin Down: 20.0 dB, Up: 6.1 d Dit was jaren ongeveer 3100/925 we hebben een 8/1 ABO maar dankzij DLM tja iedereen weet het zo langzamerhand. Moet wel toegeven KPN heeft er hier van alles aan gedaan om het op te lossen. Helaas, niet gelukt……… BTW Ens aan de buitenweg………. |
|
|
rbhgb |
Geplaatst op 18 May 2010, 07:51
|
Activiteit » Ens Berichten: 58 Lid sinds: 17 May 2010 |
Quote Auke schreef: Mijn snelheid is vannacht weer omhoog gegaan. Van 9.0 mbit naar 10.5 mbit. Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar blijkbaar snapt DLM het nu weer. Ben benieuwd hoeveel hij komende nacht verhoogd gaat worden. Nou DLM snapt bij mij er niks meer van May 18 08:28:49 xDSL linestate up (ITU-T G.992.1; downstream: 2368 kbit/s, upstream: 512 kbit/s; output Power Down: 17.6 dBm, Up: 11.9 dBm; line Attenuation Down: 49.0 dB, Up: 27.0 dB; snr Margin Down: 19.0 dB, Up: 6.3 dB.) Nog ff, en ik kan beter de e-mail via de post versturen |
|
|
Razor-Blade |
Geplaatst op 19 May 2010, 07:35
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 19 Apr 2010 |
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar KPN is mijn snelheid aan het verhogen (Moest eerst een ADSL2+ profiel terug kijken), oke, mijn verbinding heeft er 3 dagen uitgelegen, maar het werkt wel. xDSL linestate up (ITU-T G.992.5; downstream: 11992 kbit/s, upstream: 1028 kbit/s; output Power Down: 18.8 dBm, Up: 12.4 dBm; line Attenuation Down: 9.5 dB, Up: 5.0 dB; snr Margin Down: 6.9 dB, Up: 10.4 d Dat was gister avond, en nu: xDSL linestate up (ITU-T G.992.5; downstream: 15001 kbit/s, We zijn er bijna bij de 16Mb...alleen de upload nog. Heeft iemand al wel de 2mb upload te pakken?? Enige wat ik nog ervaar dat ik nog wel download op de snelheid van 8Mb en niet van 12 of 15... had iets met Caps te maken, tot je verbinding definitief zijn snelheid heeft, dus ik wacht het nog maar even af. Maar we gaan de goede kant op... Gewijzigd door Razor-Blade op 19 May 2010, 07:41 |
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 19 May 2010, 08:26
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Ik zal hieronder een stukje uitleg geven over DLM DLM word of is al ingeschakeld voor iedere KPN klant. DLM zal in de eerste 10 dagen de situatie op de lijn bepalen, aan de hand van deze gegevens word de verbinding omhoog of omlaag geschroefd. Hierna zal na iedere 30 dagen hetzelfde weer gebeuren. Blijkt dus dat de verbinding eerst wat lager is ingesteld, en de lijn blijft stabiel dan zal na 30 dagen de verbinding weer iets opgeschroefd worden, en andersom. We zijn op dit moment druk bezig de DLM goed in te stellen, het kan dus zijn dat bij sommige klanten de verbinding naar beneden is geschroefd terwijl dit niet nodig was. Dit word de aankomende weken vanzelf weer hersteld, klanten die een niet stabiele adsl lijn hadden worden natuurlijk op de best mogelijke waardes gezet door de DLM. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. |
|
|
jourib |
Geplaatst op 19 May 2010, 09:09
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 24 Mar 2010 |
Quote KPNwebcare1 schreef: Ik zal hieronder een stukje uitleg geven over DLM DLM word of is al ingeschakeld voor iedere KPN klant. DLM zal in de eerste 10 dagen de situatie op de lijn bepalen, aan de hand van deze gegevens word de verbinding omhoog of omlaag geschroefd. Hierna zal na iedere 30 dagen hetzelfde weer gebeuren. Blijkt dus dat de verbinding eerst wat lager is ingesteld, en de lijn blijft stabiel dan zal na 30 dagen de verbinding weer iets opgeschroefd worden, en andersom. We zijn op dit moment druk bezig de DLM goed in te stellen, het kan dus zijn dat bij sommige klanten de verbinding naar beneden is geschroefd terwijl dit niet nodig was. Dit word de aankomende weken vanzelf weer hersteld, klanten die een niet stabiele adsl lijn hadden worden natuurlijk op de best mogelijke waardes gezet door de DLM. Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. Dus het gaat nog 2 keer 30 dagen duren voor dat er vorderingen komen betreffende snelheid...... Of sorry laat ik het zo zeggen het KAN nog 2 keer 30 dagen duren tot je een vanaf en een tot snelheid hebt.... |
|
|
BennyBob |
Geplaatst op 19 May 2010, 09:14
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 13 May 2010 |
ik vermoed dat hoewel dit voor sommige mensen vervelend is het voor de meeste mensen wel een goede oplossing is...
For the love of Tux! KPN geef ons SYFY |
|
|
Dolledokus |
Geplaatst op 19 May 2010, 09:15
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 08 Apr 2010 |
Quote KPNwebcare1 schreef: Ik zal hieronder een stukje uitleg geven over DLM DLM word of is al ingeschakeld voor iedere KPN klant. DLM zal in de eerste 10 dagen de situatie op de lijn bepalen, aan de hand van deze gegevens word de verbinding omhoog of omlaag geschroefd. . Punt 1 Kan dus ook ten alle tijde wanneer kpn zin heeft aan/uit geschakeld worden. Punt2 Ze kunnen dus schroeven zoveel ze willen en je gewoon foppen en zeggen u haalt de afstand niet of welk smoesje dan ook! Je betaalt volle pond en krijgt de helft. Tenminste dat is het meeste wat je hier hoort! Trouwens wie controleert de kpn eigenlijk?? Zou eens goed voor ze zijn. |
|
|
WIETJUNK |
Geplaatst op 19 May 2010, 10:05
|
Activiteit Berichten: 43 Lid sinds: 22 Apr 2010 |
Mijn vertrouwen in de DLM is er niet meer sinds die in gebruik is,ik had een stabiele lijn van 19500/1032 en ben gaan zakken en zakken en ben nu op 11998/1032 beland,zie ook me andere berichten op blad 15.
WIETJUNK voegde bij, bestand:
|
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 19 May 2010, 10:15
|
Official van KPN Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
De uitleg staat iets verder naar boven, ik neem aan dat dit verder duidelijk is. DLM werkt nog niet optimaal, we zijn bezig met het finetunen. |
|
|
WIETJUNK |
Geplaatst op 19 May 2010, 10:27
|
Activiteit Berichten: 43 Lid sinds: 22 Apr 2010 |
Uitleg is duidelijk,ben ieder geval blij dat op dit forum eerlijk beantwoord word,aan de telefoon met de storingsdienst voelde ik me in de zeik genomen(heb ook 3 weken geen internet gehad in maart).gr |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk | WiFi | : 1 | 16 Jan 2014 |
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem | Snelheid | : 4 | 19 Oct 2011 |
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF | Programma aanbod | : 6 | 08 May 2011 |
Nog steeds geen snelheidsverhoging | Snelheid | : 3 | 04 Jul 2010 |
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 | Helpdesk | : 81 | 16 Jun 2010 |
Advertentie