Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging april?
LG1
qoute ': dankzij de consumentenorganisaties zitten we telkens maar één jaar aan iets vast en kunnen we per maand opzeggen.

vind ik nu niet zo geweldig
ok die 1 maand opzeg pas na 1 jaar contract
er zijn er ook wel ( zowel kabel als adsl ) die geen jaar contracten maar maand contracten handteren
dat is pas iets
dat je na 1 jaar weer verplicht werd om weer 1 jaar te nemen was pure afzetterij en monopolie gedrag.
dat een consumenten org. daarvoor op is gekomen is niet meer dan normaal
maar meer doen die dan ook niet puur de zaken die al niet kunnen aanpakkken en zo de mensen het gevoel geven dat er wat is gebeurd terwijl eigenlijk de bedrijven hoog spelen en dan met uiteindelijk toch beter dan anders ervanaf komen

Dolledokus
Toch vind ik het erg raar allemaal.
Leuk dat KPN geprivatiseerd werd en daar hebben ze werkelijk behoorlijk vruchten (lees onze centen) van geplukt.
En nu is het ineens allemaal te duur en gaan bepaalde koperen lijntjes niet vervangen worden.
Jah dahaag KPN,lekker dan,wel willen innen,maar niet willen investeren.
Beetje dom,want je hebt zo goed als het monopolie gehad op bellen!! Hoeveel heb je daaraan verdiend toendertijd??!!
En nu geen geld hebben.Aan moeten kloppen voor subsidie bij de staat,donder gauw op.
Fuck toch of!

Nog zo`n mooi voorbeeld en ik citeer even!

Philips heeft het in het eerste kwartaal een stuk beter gedaan dan analisten hadden verwacht. Het bedrijf boekte een nettowinst van 201 miljoen euro, tegen een verlies van 57 miljoen vorig jaar.(kunnen ze heel nederland miljonair mee maken en NOG winst overhouden)

En wij lullen over een recessie????????????????

Leveren wat je zegt dat je levert!
Klant is nog steeds koning,maar de klant moet wel de kleine (valse) lettertjes lezen meneer.
Yeah right het is gewoon de mensen een beetje voor de gek houden,meer niet! En ze weten het nog ook.
Slaap je lekker s`nachts meneer de KPN directeur?

Giant2000
Even een kleine correctie op bovenstaande: KPN heeft de aanleg van glasvezel op een lager pitje gezet omdat ze tegen de tijd dat iedereen glasvezel zou hebben een enorme achterstand hebben opgebouwd. Daarom is besloten om eerst het maximale uit het koperdraadje te halen om deze achterstand niet verder op te laten lopen en op de achtergrond verder bouwen aan de glasvezel.
Zie er ook het voordelen van:
1. De technologie die men nu uit het koperdraadje weet te toveren zou nooit tot stand zijn gekomen als we allemaal al glasvezel zouden hebben.
2. We hoeven als klant van KPN niet 5 of 10 jaar te wachten op sneller internet, dat komt er binnen een paar maanden al aan.

The Mask
Waar ze bij KPN allemaal mee bezig zijn zou ik niet weten, maar nog even en ik heb geen snelheid meer over. Het lijkt wel of het elke dag 1 Mb langzamer wordt. heb een 8000/1000 abo ipb. Moet blij zijn dat ik nog 4 Mb heb. En om de haverklap vliegt me verbinding er uit, vandaag al weer 5x. Met niet 1 computer meer op internet kunnen komen dan.

Verhoging vanaf 1 April durven ze dan te zeggen, heb nog niemand gezien die al een verhoging heeft gehad, en we zitten bijna in Mei. KPN zal wel weer te hoog van de toren hebben geblazen, en hun zaakjes niet op orde hebben zodat ze die streef datum niet eens gaan halen.

Ik kijk het nog even aan, en als ze nog lang zo door blijven rotzooien vliegt alles van de KPN buiten.

Red Metal

Klant is nog steeds koning
... Maar niet bij kpn Wink

Na een administratieve wijziging op "MijnKPN" was mijn maandcontract weer omgezet in een jaarcontract .
Weer zeuren bij de helpdesk e.d , maar is gelukkig weer een maandcontract (zit te wachten op internet over de kabel/bbned/andere provider) .

Alleen staat er nu dat ik een experia box in bruikleen heb (!) , ik gebruik een zelf gekochte Linksys WAG300N , die is echt niet van kpn .
Ik heb wel de oude speedtouch 510 liggen van jaren geleden , die ik in bruikleen heb , alleen dat is geen adsl2 modem (en zeker geen "experia box" ) , past dus niet bij m'n abbo .

Modem omruilen kan niet , maar daar zit ik ook niet meer op te wachten .
(Klantenservice ++)

Gevraagd om een lijnmeting , die is gedaan , aldus een kpn medewerker , geen flauw idee wat het resultaat was , handig ...

TV gaat via de kabel .
Internet ook wanneer mogelijk .
Vaste telefonie , altijd goed geweest bij kpn , maar dat gaat toch echt VOIP worden (en niet bij kpn) .

KPN een telefonie bedrijf met een betaal nr voor de helpdesk , lol , hoe verzinnen ze het .
KPN een internet provider die je maar moeilijk kan mailen , ja bel de helpdesk maar (krijg je als je geluk hebt) .
(Een I-net provider die geen mail kan lezen , lol x2)

En dan heb ik het nog niet over de administratie , kortingen/teveel betaald ,ongevraagde abbo's etc (breek me de bek niet open)

Miin ouders , en nu ik hebben jaren lang diensten van kpn afgenomen , (vanaf het ptt tijdperk?) , en nu dit ?

Ik heb het gehad met kpn , alle diensten van kpn gaan eruit .
Gewijzigd door Red Metal op 29 April 2010, 12:46

tyson1tyson1
ik heb 3 maanden geleden KPN PREMIUM pakket genomen,ik haal er nu ongeveer 15mb uit.

maar toen zag ik van die internet verhoging dat die naar 40mb max kan gaan.

maar als ik nu op de kpn site gaat kijken,voor KPN PREMIUM pakket,en ik doe de poscode check.

staat er dat premium pakket niet leverbaar is op mijn postcode,dus zal ik nu niet die verhoging krijgen?

Dolledokus
Ik krijg ook langzaam het idee dat er een hele hoop mensen gewoon keihard genaaid zijn met hun abo.
Wel betaald (jaarcontract hebben) en er vervolgens achter komen zoals hierboven, dat op jou adres dit product helemaal niet kan.
Zie maar weer er vanaf te komen,van je fijne contract.
Word toch allemaal goed uitgelegd bij KPN hè.

Aat
Klopt.

Of dat je een glasvezel abo hebt afgesloten nadat je gebeld hebt met KPN waar ze vertellen dat je ECHT ONGELIMITEERD kan downloaden van hun nieuwsservers...

2 Maanden daarna zit je achter je scherm te staren hoe 30Mbit - 800kb/s werd en vraag je je af waar het fout ging.
Bedankt KPN, nooit meer.

Robbert
Heb sinds 2 weken InternetPlusBellen. Na wat problemen met de telefoon, werkt nu, na twee weken de nummerherkenning nog steeds niet. Internetten zou tot 8 Mb gaan (download), dat was tot voor kort zo'n 6,85 Mb.
OK we zitten 1,85 km van het station. Maar vanavond zo traag als wat en wat blijkt? Zit ik nu op 4,50 Mb.
Dat is dus zowat de helft. Ik weet niet waar het aan ligt, maar het ligt niet aan mij i.i.g.
Ik was wel tevreden over de helpdesk en het sturen van een monteur, dat is allemaal prima geregeld, vind ik. Maar het schijnt dat ik na twee weken nog steeds geporteerd moet worden, pas dan werkt ook nummerherkenning.

De daling van de download snelheid heb ik nog niet eerder gehad, maar ik merkte het toen ik een filmpje keek op internet. Schokkerig en traag allemaal.

Jammer. Hoop dat het morgen weer beter is, anders moeten we weer bellen (0,10 per minuut) of mailen met de KPN.

Robbert-Jan

Robbert
Ik zou graag de intrainwaardes willen opgeven, maar waar kan ik die vinden. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Ik wil graag duidelijkheid, dus ook graag deze waardes aan je opgeven, maar de vraag is dus waar ik die kan vinden.

Bedankt,

Robbert-Jan

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 Jan 2014
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem Snelheid : 4 19 Oct 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 May 2011
Nog steeds geen snelheidsverhoging Snelheid : 3 04 Jul 2010
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 Helpdesk : 81 16 Jun 2010
Advertentie