Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging april?
Fjk1978
Ik heb geen geduld!!! :-)
Nog steeds geen verandering hier omgeving Hoorn

Dolledokus
Nog 12 dagen,zal me benieuwen,ik denk dat ze het niet eens halen of maar voor de helft gaan waarmaken.
Sit back,relax and watch the excuses come hahahaha

Dolledokus
Nog 42 dagen dan ;-)

Dolledokus
Lijkt mij dat als je em dan gewoon weer opstart dat hij dan gewoon reset,of probeer dat nog eens te doen.Een reset.
Mocht het dat zijn geweest reset hij zich naar de goeie instellingen.En klaar.

TYZ
Mij werd vanavond door een medewerker van de KPN helpdesk verteld dat mijn oude Siemens SX551 Experiabox middels een firmware update geschikt gemaakt zou worden voor VDSL.

Is dit ook écht zo, of kan ik beter een nieuw modem aanvragen?

TokkieTokkie
Onmogelijk, VDSL is geen firmware maar een hardware update

Dolledokus
Ha die Droppert,

Ik heb een basis abo en doe dit :
786987248
Gemaakt op speedtest.net

Giant2000

rkottink schreef:
Ik zag in een document van 6 april 2010 op een KPN site http://www.kpn-wholesale.com/nl/1936-...rvice.html dat de centrale in Geesteren (OV) een zogenaamde CGB 3 centrale is:
Gtr Geesteren Ov CGB 3 B Ut2 Hgl - 1.463 -

Volgens een tabel betekent dat CGB 3 geen ADSL2+ ondersteund.

KPN

Betekent dat dat wij geen snelheidsverhoging krijgen?
NB! Het document is van april 2010!

Interessante link!
Ik lees:

cgbCode cgbNaam "type locatie" A of B "ATMregio" "ATM locatie""accessarea""aantalaansluitingen"opmerking"laatste
wijziging"

Stwk-C Steenwijk-Centrum CGB 1 A Asd2 Zl AA/155 9.988
-
CGB 1 access class => A2A A2E E2E
"technology
type" SDSL ja nee nee
ADSL_POTS ja ja nee
ADSL_ISDN ja ja nee
ADSL2+_POTS ja ja nee
ADSL2+_ISDN ja ja nee
VDSL2_POTS nee nee ja 1) 2)

1) VDSL2_POTS is uitsluitend beschikbaar op de nieuwe generatie DSLAM's. Daarom is voor overgang naar VDSL2_POTS op een bestaande aansluiting vaak een kopermigratie nodig.
2) VDSL2_POTS wordt niet geleverd op "fiber to the curb" locaties. In tabel 1 is dit aangegeven met "FTTC" in de kolom "opmerkingen". Voor levering van VDSL2_POTS op adressen achter kabelverdelers (adressen op het "indirecte net") gelden beperkingen die vanuit het spectraal overleg zijn opgelegd.

Whatever that me be...

Razor-Blade
Hallo Iedereen,

Nieuw op dit forum, maar al wel een lange tijd een lezer van alle ontwikkelingen hier.

"/Off Topic"
Problemen ontstonden nadat mijn Siemens Expiria naar de eeuwige router velden ging, ik zat op ADSL2 (Annex 5) getrained, alleen ging de siemens steeds verder terug in up en down speed.

Dus KPN gebeld, dat ik dee problemen ondervond, KPN heeft netjes monteur gestuurd en mijn router vervangen voor een Thomson 789VN...prima. nieuwe router...goede snelheid.
Tot dusver geen probleem.....ehhh toch wel.... Kan een SSL VPN meer opzetten, een Jammerende vmware server met 30 servers die beginnen te piepen...

Dus Router heeft niet langer de mogelijkheiden die ik eerst wel had, KPN gebeld, klacht ingediend, ander modem toegezegd gekregen...en niets.
"/Off Topic"

"/On Topic"
Ter compensatie, 15 euro korting op mijn Abonnement.... in de nacht dat die korting ingaat, reset mijn router zich....vreemd...eens kijken wat er gebeurd is.

KPN heeft mijn ADSL2 Connectie terug gezet naar een ADSL1 connection, ik het IPB Extra en zou nu dus naar 16 MB kunnen indien ADSL2 er is.
Deze HAD ik, todat KPN mij terug zet op ADSL1 met max 8 MB....

Of te wel ik krijg van KPN voor mijn gevoel een trap na, Korting, waardoor ik een nieuwe contract kreeg (Hadden ze ook wel mogen zeggen) en ik ga dus van ADSL2 naar ADSL1 terug..
Tot nu toe niemand van KPN te pakken gekregen om hierover te praten....meerdere klachten ingediend.
Maar helaas, en nu lijkt die snelheidsverhoging dus ook niet door te gaan.
Gewijzigd door Razor-Blade op 19 April 2010, 09:51

Dolledokus
En nu hebben we dit!

787453072

Dank aan KPN!

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 Jan 2014
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem Snelheid : 4 19 Oct 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 May 2011
Nog steeds geen snelheidsverhoging Snelheid : 3 04 Jul 2010
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 Helpdesk : 81 16 Jun 2010