obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Zit er een router/switch in het glasvezelmodem i.v.m. meerdere pc's en consoles?
baatje30
Zo even mijn eigen topic weer kicken.

Ik sta op het punt KPN glasvezel internet+bellen aan te vragen. Toch 2 vraagjes:

1) Ik kan dus zonder probleem mijn switch gebruiken die ik nu heb voor adsl. Dat werkt dus hetzelfde?
2) Gaat gamen met de PS3 nu wel of niet goed met die NAT types tegenwoordig. Ik lees veel verschillende verhalen...
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
 
Codemeister
1) Geen garanties dat het werkt met de apparatuur van KPN.
2) Ja. Tenzij je bij KPN klant bent, die gebruiken namelijk eigen firmware op hun routers waardoor 'port forwarding' zéér beperkt tot niet mogelijk is.
 
baatje30
Hmm thanks voor je antwoorden. Dan geen glasvezel bij KPN voor mij.

Hou ik wel mijn adsl lijn of anders UPC met eigen router. Bedankt!!!!!!!!
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zit er een router/switch in het glasvezelmodem i.v.m. meerdere pc's en consoles?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwakke beveiliging KPN router Algemeen : 2 16 mrt 2021
Netflix in combinatie met een eigen router KPN met eigen modem/router : 13 07 jun 2020
firewall router V10 Algemeen : 2 22 nov 2017
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL KPN met eigen modem/router : 2 08 mrt 2017
Advertentie