obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Brommende settopbox
Martie
Voordat wij een abonnement bij KPN glasvezel namen werd ons een analoog en digitaal signaal beloofd. Analoog is echter nooit geleverd, als compensatie kregen we een tweede Motorola box gratis.
Nu bromt dat ding enorm (zelfs in standby), wat verschrikkelijk irritant is op de slaapkamer (onze 2e aansluiting). De ontvanger beneden bromt precies hetzelfde.
's Nacht uitzetten is ook geen optie, want het opstarten duurt elke keer >5 minuten, fantastisch concept :-(

Heb ik toevallig pech met mijn twee ontvangers, of brommen deze allemaal zo erg?
Gewijzigd door Martie op 03 maart 2010, 21:59
 
jboerma
Hier hetzelfde probleem. Ventilator loopt altijd. Bij beide boxen die ik heb. Als je naar de glasvezel winkel gaat dan wordt geadviseerd om te bellen. Ik ga binnenkort echter mijn box ruilen voor het 1910 model. Deze heeft geen harde schijf, maar belangrijker, geen altijd draaiende ventilator. En als dit niet kan, dan gaat de ventilator uit de box in de slaapkamer. Ik hoop dat KPN hier wat aan verandert. Is ook beter voor het stroomgebruik.
 
Codemeister
Dit probleem is bekend, er is geen oplossing voor het brommende geluid.
 
jboerma
Ik ben blij met mijn 1903 box. Eindelijk rust. Zit er aan te denken om de box in de kamer ook te wisselen. Dan maar geen opname mogelijkheid.
Dat die ventilator steeds draait is toch niet meer van deze tijd. Als het mogelijk zou zijn de box te kopen dan zou ik dat meteen doen. Dan gaat ie open en de ventilator op de stort.
Verder heel tevreden, maar die Motorola 1960 box is een ramp..... Opstarten 10 minuten, die zet je niet even uit...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Brommende settopbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Trage werking settopbox Algemeen : 1 03 mrt 2012
thomson tg787v SIP herkent geen NAS TV en settopbox Hardware instellingen : 5 16 feb 2012
Advertentie