obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Hetnet snelheid
tiestvdb
Ik had snel surfen en bellen. Die configuratie is bij geen enkele FAQ terug te vinden maar is volgens breedbandwinkel.nl véél te duur voor de geleverde service € 35 + € 10 voor onbeperkt bellen + € 8,50 voor digitenne.
In febr. 2009 kregen we schriftelijk de belofte dat we 2xsneller zouden worden (down van 4 naar 8 Mb/s, up van 256Kb/s naar 1 Mb).
Bij KPN speedtest haal ik nu up 6868 kbits/s en down 697. Bij speedtest.nl 5370 en 814. Wie belazeren de boel?
Ik denk er serieus over te gaan shoppen naar 'n andere provider
 
Rolf
De snelheiden die u doorgeeft zien er normaal uit. Het is namelijk internet TOT 8 mb/s

6868 kbit/s is heel normaal voor dat pakket Wink
 
jb_89
In verband met de snelheidsverhoging bij KPN, hoe zit het met Het Net klanten met een oude abonnementsvorm van InternetPlusBellen van 8MB/s, gaan die nu ook naar 16 MB/s? Dit is mij nu een beetje onduidelijk.
Ik heb wel al een brief mogen ontvangen over de nieuwe kosten van de telefonie.
 
Rolf
Hmm, ik las toevallig gisteren op 't forum dat klanten van KPN met 8 mb/s geen snelheidsverhoging kregen.

Van HetNet kan ik ook geen duidelijkheid vinden. Servicedesk bellen is een optie, maar beetje onnozel om halfuur in de wacht te staan voor 1 simpele vraag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hetnet snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie