obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010
DutchResistance
Idd Vince, turns out dat dit deel van de site meer up to date is dan de link die ik gaf ofzo..
 
Giant2000

Quote

Vince schreef:
http://www.adslcentrale.nl/index.php?...nt=kaartje

Het overzichts kaartje is wel up2date. Smile


Deze site kun je vergeten, je kan zelf centrales wijzigen. Zo heb ik onlangs voor de grap mijn eigen centrale, die nog niet is geupdate, voor de grap toegevoegd. Als ik dat kan dan kan iedereen dat dus betrouwbaarheid nul komma nul.
 
DutchResistance
Nouja dat zou dan wel goed in lijn zijn met het hele KPN beleid.. daar klopt ook vrij weinig van..
 
The Mask
Het lijkt wel of die snelheid met de dag langzamer wordt, in plaats van dat hij sneller zou worden. Haal al een paar dagen nog maar net de 6Mb in plaats van 8Mb. Van te voren nooit last van gehad.
 
Maus
laat ze ons maar zo´n nieuwe modem sturen voor VDSL, dan zijn we hier iig klaar.
 
flowerpower
Ik ben nog steeds niet op die 16mbit omgezet hier in zuid limburg (heerlen-heerlerbaan) Mijn modem is daarnaast ook ingetraint op de oude snelheid..

Pff.. ben al bijna 2 maanden aant wachten.
 
Cyberbot
ik ben 288 van de central
ik heb 25 MB ( zegt KPN) maar ik krijg down gewoon 1.3Mb!!!!
kan iemand mij aub advice geven?
de snelheid probleem ligt niet bij mij ? of dit landelijk sotring?
moet ik die spliter tussen installeeren van VDSL(zwart)?
graag een reactie
 
nielingi
Beste mensen van KPN Webcare,

heb zojuist aan de helpdesk gevraagd waarom ik niets merk van de aangekondigde snelheidsverhoging van mijn IPB Extra abonnement. Volgens de helpdesk is er geen enkele belemmering en snappen zij niet waarom ik niet eens aan de standaard downloadsnelheid van 8 Mb/s kom!

Het enige waar ze vervolgens mee komen, is mij aanbieden om mijn abbo te downgraden naar het basis-pakket. Werkelijk van de zotte dat niemand mij daar kan vertellen wat het probleem nu is. Ik vraag niet om een downgrade van mijn pakket (wat overigens nog veel meer haken en ogen had, toen ik doorvroeg naar de consequenties), maar om meer snelheid, zoals door KPN beloofd.

Wat ik nog het meest erge vind, is dat ik op geen enkele manier contact kan krijgen met technici die wel weten waarover ze praten. Ik moet zeggen dat ik dan met weemoed terugdenk aan de Planet tijd, waar de helpdesk niet voor niets jaren achtereen als de beste werd uitgeroepen. Jammer dat jullie daar niet de goede dingen van hebben overgenomen.

Oja, mijn postcode is 7038GC. Wellicht dat jullie wel kunnen vertellen waarom ik geen snelheidsverhoging heb...
 
KPNwebcare4
test
Patrick

KPN Webcare Team
webcare@kpn.com

Altijd een werkende mail of internet?
Download onze Mail&Internet Assistent!
http://www.kpn.com/mia

KlantenService 0900-0244 (€ 0,10 per minuut).
 
KPNwebcare3
test
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN: Wijzigingen per 1 april 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 jan 2014
Wijzigingen HDTV? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 11 jul 2011
Snelheidsverhoging april? Snelheid : 480 14 jun 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 mei 2011
Advertentie