obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010
Giant2000
Helaas weet je niet hoe de kabels in de grond precies lopen. Het zijn de centrales uit de lijst waar je vanaf moet meten, niet de wijkkasten. Maar als jij 3 km van de centrale af woont dan is de kans vrij groot dat je na mei iTV kan krijgen denk ik.
 
tommy_2000
Ik zal wel eens bellen met KPN. Als dit niet mogelijk is, kijk ik wel of ik kan opzeggen (jaarcontract onderbreken) ivm het wijzigen algemene voorwaarden. Weet iemand btw of dit mogelijk is? Webcare?
 
gfive
Ja dat is mogelijk. Voor 1 april.
Ik heb daar KPN al over gebeld. Het grappige was dat de man aangaf dat ik maar moest wachten tot april - mei voor meer info.

Toen ik hem vroeg of ik dan nog kosteloos kon opzeggen, moest hij bekennen dat zijn suggestie niet werkt.
Ben bang dat KPN zo veel klanten in het ongewisse laat om maar inkomsten/klanten te behouden.... KPN toch.. *hmm aan die telefoontjes verdienen ze ook nog)

Als ze nou gewoon op hun eigen website de info plaatsten. INCLUSIEF de centrales die niet geupdate worden. Zijn we klaar.
Helder en duidelijk... maar tja zo is KPN niet.
Gewijzigd door gfive op 11 maart 2010, 14:47
 
tommy_2000
Als KPN niet kan aangeven of iTV beschikbaar komt, denk ik dat ik uit voorzorg maar moet overstappen op de kabel.

gfive, heb jij kunnen opzeggen dan zonder problemen?
 
Ishtar
Ik heb begrepen dat niet alle klanten van KPN een snelheidsverhoging zullen krijgen/ervaren. Ze communiceren alleen aan die klanten waarvan ze weten dat er minimaal 1 mb/s snelheidverhoging mogelijk is. Dus als je geen brief hebt gehad of nog krijgt dan geen merkbare verhoging....
 
gfive
@Ishtar,
Klopt daar ben ik nu ook achter. Alleen zou KPN dat beter kunnen communiceren.

@tommy_2000,
Ik ga volgende week opzeggen. Eerst een kleine verbouwing, net in de hoek waar de kabel en telefoon aansluiting zit.
Maar ik zal je op de hoogte houden
 
tommy_2000
Aangezien ik nog geen brief heb gehad, kan ik er dus vanuit gaan dat ik geen merkbare verhoging krijg en dus ook geen iTV beschikbaar is?
 
gfive
Daar komt het op neer.

Ik kreeg een brief met alleen info over de telefoon.
Kortom mijn internet verbinding veranderd niet.
 
tommy_2000
Als iTV nog steeds niet beschikbaar is bij mij in de wijk (volledig nieuwbouw) na de snelheidsverhoging, dan vraag ik me af of dat ooit nog beschikbaar komt.
 
Giant2000

Quote

tommy_2000 schreef:
Als iTV nog steeds niet beschikbaar is bij mij in de wijk (volledig nieuwbouw) na de snelheidsverhoging, dan vraag ik me af of dat ooit nog beschikbaar komt.

Ik denk wel dat iTV bij jou mogelijk is als je maar 3 km van de centrale af woont. Kun je bij KPN niet achterlaten dat je graag geinformeerd wil worden als voor jou ITV beschikbaar komt?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN: Wijzigingen per 1 april 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 jan 2014
Wijzigingen HDTV? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 11 jul 2011
Snelheidsverhoging april? Snelheid : 480 14 jun 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 mei 2011
Advertentie