obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010
KPNwebcare2

Quote

Die heb ik gehad.
Daarin stond alleen wat info over het bellen.
Maar niets over een internet verhoging?

Wat nu?


het is nog geen 1 april dus even wachten.
www.kpn.com/webcare
 
gfive
hmm.

Bedankt voor de info...
 
Red Metal

Quote

Omdat u als Premium-klant tot 20Mbit heeft en binnen de marge van 16 tot 40 Mbit valt, daarom krijgt u geen brief.


Lol , maar ik heb 12 Mbit .

Maargoed daar wordt als het goed is door KPN aan gewerkt .

Ik ga toch maar 's kijken naar wat goedkopers als m'n Premium abbo , dit wordt denk ik niks .
(Modem kan trouwens niet sneller als 24 Mbit , ook al zou er hier vdsl snelheden beschikbaar worden)
 
KPNwebcare2
Vragen van gebruiker: jb_89

Quote

Zit buiten de snelheidsverhoging nog verschil in met de kosten tussen Hetnet en KPN abbonnement?

Nee, er zijn geen kosten verbonden aan deze snelheidsverhoging. De prijs van uw internetabonnement blijft gelijk.


Quote

Heeft het enig voordeel en/of nadelen als ik overstap naar een KPN abbonnement?

(kom ik op terug)

Quote

Voor het overstappen zitten hier kosten aan verbonden?

Er kunnen kosten aan verbonden zijn, qua abonnementskosten. Kan negatief of positief uitvallen. Er worden geen overstapkosten in rekening gebracht.

Quote

Wat mocht er voor mij allemaal veranderen als ik overstap?

Abonnementsvorm, Modem (variabel icm IPB ) en De Algemenvoorwaarden.
U kunt de algemene voorwaarden nalezen op www.kpn.com/voorwaardenen in het overzicht van uw wijzigingen op www.kpn.com/uwwijzigingen

Quote

Als ik wil overstappen hoe moet ik dit dan 5 april aangeven?

Dat kunt u aangeven via www.kpn.com/mijnkpn of via Klantenservice 0900-0244
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 03 maart 2010, 15:49
www.kpn.com/webcare
 
klaas65
Hallo
Zit al bij het Net toen het nog gratis was, nu heb ik begrepen dat wij als oud abb. internet + bellen ,na de inlijving nog steeds 34,95 betalen, daar willen ze denk ik van af,Bij het nieuwe contract is het 50,00. voor het zelfde.
Nu gaan ze snelheid verhogen voor alleen de mensen met het dure abb.
Zo kom je dus ook van je oude klanten af.
Dat is klanten binding bij de KPN.
Gr. klaas
 
sluimer
Webcare,

Er is dus ooit gemeten, locatie 3135PB 54.

=== Dsl Chk 04-11-2008 15:35:43 ===
De verbindingsstatus uit NA : GOED.
Lijnkwaliteit : Fout, de bandbreedte wordt DOWN niet gehaald (UP is goed).
Afstand van de lijn : 2.33 km
---------------------------- DETAILS -------------------------------- Upstream
(Contract Bitrate) : 1024.0 kb/s
Downstream (Contract Bitrate): 20000.0 kb/s

Upstream (Actuele Bitrate) : 1029.0 kb/s
Downstream (Actuele Bitrate) : 11762.0 kb/s

Upstream (Haalbare Bitrate) : 1077.0 kb/s Downstream (Haalbare Bitrate):
11360.0 kb/s


Wat kan ik nu gaan verwachten. De ooit gemeten waarde is ook tot 40mb !!!
 
Indodraakje
Hallo!

zoals vele andere zal ik met mijn premium account op het vdsl2 netwerk komen (als het beschikbaar bij mij is)
alleen op dit moment traint mijn modem in op 12.006, krijg ik een voordeel in snelheid als ik naar het vdsl2 netwerk ben overgestapt, zitten daar voordelen aan?

Ik heb de klantenservice gemaild en gevraagd of ze een snelheidsmeting kunnen doen. ze zeggen alleen "volgens onze gegevens in kpn...."

maar ik zie mensen hier dus met een Dsl Chk. hoe hebben jullie deze snelheidsmeting nagevraagd/aangevraagd?

grtz~
 
sluimer
De DSL CHK is door KPN uitgevoerd omdat ik via een contactformulier vragen had gesteld over mijn snelheid.

Mijn eerste ADSL aansluiting was via PLANET. Altijd verbinding maar relatief duur. Ik ben op een gegeven moment
overgestapt naar ORANGE. Puur omdat de kosten daar veel lager waren. Dat was dan ook gelijk het enige.

Ondanks vele vragen, van WANADOO naar ONLINE en maar verbeteringen blijven beloven, bleef de LIVEBOX het
probleem. Regelmatig resetten of uitval, om over de telefoon nog maar te zwijgen. Het verhaal van het ligt
aan de kabels en het is de afstand vanaf het israpunt heb ik diverse malen gehoord. Mijn PLANET verbinding
zat ook zo en werkte prima. Toen mijn contract afliep, kwam KPN met de aanbieding van PREMIUM + LAPTOP.
Ondanks dat de kosten veel hoger waren, toch weer de overstap gemaakt naar KPN. Na het probleemloos
overschakelen, viel de snelheid tegen, vandaar de vraagstelling via het contactformulier. KPN heeft hierop de
lijn gemeten. Overigens waren de kabels en afstand tot het israpunt niet gewijzigd en nu nog steeds niet.
Afstand israpunt EXPERIABOX is ca. 20 cm. vanaf de box tot de PC ca. 10 meter cat 5 kabel. Ondanks dat
de snelheid niet veel hoger werd dan bij ORANGE/WANDOO/ONLINE, is de verbinding wel constant. Ook de
telefoon werkt prima. Buiten de via de cat 5 aangesloten PC hangen er draadloos 3 laptops en een WII aan
de EXPERIABOX.

Voor wat de betrouwbaarheid zit het hier dus wel oke. Blijft echter de vraag prijs / snelheid.
Gewijzigd door sluimer op 04 maart 2010, 23:20
 
Sitie
Heb nu een 4mb internet+bellen abbo.
Was begonnen met een 8Mb abbo, maar de snelheid word hier niet gehaald.
max is maar 3,5 Mb. De centrale is relatief ver en nog niet geupdate.
Heeft voor mij dus vast geen zin deze verhoging, die snelheid word
toch niet gehaald zolang ze de centrale niet verbeteren.
Is hier sprake van de dooie mus???Frown
 
KPNwebcare2
Upload gaat ook omhoog, Basis van 512kb/s naar 1Mb/s, Extra van 1024kb/s naar 2Mb/s en Premium van 1024kb/s naar 3Mb/s.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN: Wijzigingen per 1 april 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 jan 2014
Wijzigingen HDTV? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 11 jul 2011
Snelheidsverhoging april? Snelheid : 480 14 jun 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 mei 2011
Advertentie