obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
KPNPlanet Homepage niet oproepbaar
morren
Heb sinds een aantal weken hetzelfde probleem, heb de helpdesk gebeld en daar was het nog geen bekend probleem....ze hebben het sinds maandag bij de technisch dienst neergelegd en daar heb ik nog niet van gehoord. Waardeloos dus...
Is er misschien bij jullie al een oplossing bekend?
 
ExitDust
naar mijn idee is het een combinatie van 2 problemen.

de homepage server is verplaatst van 195.X naar 213.X. Alleen alle spaces zelf staan wss nog op de oude server. DMV netwerkkoppelingen moeten die dus worden vertaald. Als dat niet lukt, krijg je de 404 pagina.

En ik vermoed dat die koppeling hier de meesten de das omdoet. Omdat bij sommigen die routering wel word geslikt maar bij anderen niet.
 
ExitDust
ik bedacht me net iets...

wat zou er gebeuren als je probeert de pages te laden met behulp van de KPN proxy?

213.75.12.124:8080 bv (da's proxy.planet.nl)
 
Jaggernaut
Als ik dit probeer krijg ik de volgende pagina te zien:

U bent op deze pagina terecht gekomen omdat u gebruik maakt van de proxyserver van uw internet provider. Wij willen u informeren dat uw provider stopt met deze dienst.

Wat is een proxyserver?
Een proxyserver werkt als een enorm 'internetbestand'; deze server slaat internetpagina's die vaak worden bezocht op, zodat deze pagina's niet telkens opnieuw van het internet hoeven te worden gehaald. In het verleden toen er gebruik gemaakt werd van inbelverbindingen leverde dit een groot voordeel op. Met de huidige ADSL-verbindingen en internetsnelheden is de snelheids winst door het gebruik van een proxyserver te verwaarlozen.

Waarom stopt uw provider met het aanbieden van deze dienst?
Doordat er regelmatig virussen en spam via de proxyserver worden verstuurd is uw provider genoodzaakt te stoppen met het aanbieden van deze dienst.

Hoe kan ik weer internetpagina's bekijken?
Om webpagina's te bekijken dient u de proxyserver in uw Internet Browser uit te schakelen.
Let op!
Schakelt u de proxyserver niet uit dan toont uw Internet Browser steeds deze pagina.


Maar geen homepage.......
 
ExitDust
Dat word dus open proxy's gebruiken... Sad
 
mystiklady78
zoals ELKE dag klik ik even op mijn website, en vandaag is ie eindelijk weer in bedrijf!!!!
 
morren
Bij mij werkt het ook weer Grin
 
mystiklady78
mocht gvd ook welleens tijd worden ook toch?
 
Jaggernaut
Bij mij nog niks....... Duurt zeker wat langer in het bijna zuidelijkste puntje van NederlandAngry
 
morren
Hmm, alles werkte gisteravond op mijn privé pc thuis, zit ik nu op mijn werk en denk laat ik eens kijken op mijn homepage blijkt dat ik nu hier de 404 error krijgShock

Het zal toch niet zo zijn dat het nu thuis werkt en de rest van de wereld mijn site niet kan bezoeken???Frown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPNPlanet Homepage niet oproepbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Kan app niet meer gebruiken Hardware instellingen : 8 02 dec 2018
Netflix niet op beide TV's Hardware instellingen : 10 14 aug 2018
Draytek Vigor2925 VPN (Lan to Lan) werkt niet Algemeen : 1 30 okt 2017
Advertentie