obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet storing?
fembot
Hier ook. Geen toegang gehad tot de genoemde sites vanaf ongeveer 7.30 tot nu, 14.00 precies.
 
sambaman
Ik had hier ook vooral problemen met amerikaanse sites,heel raar.
 
gfive
Wilde even zeker zijn, maar inderdaad vanaf 14:00 deed mijn internet het weer gewoon.
Bedank iedereen! Nu weet ik zeker dat het niet aan mij lag :-)
 
Grumbit
same hier alles draait weer norm,aal
 
Crouweltjuh
Zo hier er al weer uit van 11.30 tot 12.30 de bekende online offline jojo, tussen 15.30 en 17.30 doet ie het al 2.5 maand.
Helpdesk bellen kan ik niet betalen, vorige keer gebelt vanwege een xbox 360 en zeggen moet je zelf een modum kopen.
leuk dat ze adverteren met een game verbinding als je de thompson tg 787 geval niet open kan zetten.

gaat mu niet eens lukken het jaar abonement vol te houden met deze faal services Angry
 
ad_delblade
het wordt er niet beter op sinds planet weg is.
Laatste jaar al heel wat verstoringen gehad.
 
Jasper
[url]http://glasvezel.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=193&pid=857[url]
 
Jasper
zaterdag 27 februari 2010 11:43

Geachte heer ****,

Naar aanleiding van uw vraag over de nieuwsgroepen kunnen wij u als volgt informeren:

Op dit moment is er een onderhoud aan meerdere nieuwsgroepen machines, u kunt problemen ondervinden met het downloaden via nieuwsgroepen via nova.planet.nl en news.kpnplanet.nl. Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Erik Akkerman
KPN
 
Jasper
Deze week een verhoging van de beltarieven. Dit in combiantie met deze storing vind ik niet zo prettig:lol
 
KPNwebcare1
Zoals eerder gemeld:

De newsserver van KPN bied KPN als extra gratis service aan, het gewone Internet, Email en Televisie verkeer heeft altijd voorrang, vanzelfsprekend.

Als u veel download via nieuwsgroepen is een Payserver aan te raden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet storing?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Advertentie