obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Beeld bevries zeer regelmatig.
vanGils
Wat is er aan de hand als het beeld regelmatig bevriest?
Het enigste wat ik kan doen is iedere keer overschakelen naar een andere zender en terug.
Dit is super storend.
Wat ik ook doe Modem of motorola 1960 tuner resetten het probleem blijft toch weer terug komen.
 
KPNwebcare1
Hallo,

dit is een bekende storing, wij zijn nog steeds bezig om dit probleem op te lossen.

http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ead_id=630
 
vanGils
Hoelang noemen jullie nog STEEDS???
Kunnen jullie een termijn stellen aan het oplossen van jullie probleem?
Want ik als klant neem een product van jullie af wat zonder storingen behoort te functioneren.
En dat doet het helaas niet.
Nu mag ik toch aan jullie vragen wat jullie verwachtingen zijn van wanneer jullie denken het probleem te hebben opgelost.
Ik vind een termijn van 3 weken een redelijk termijn.
Mocht dit niet lukken dan is de KPN toch in gebreken of zie ik dat verkeerd?
Al loopt het probleem al veel langer dan 3 weken.
Maar ik ben de kwaadste niet. Smile
 
Fiberdude
is de software al opnieuw geïnstalleerd op de ontvanger?
dit verhelpt de freezes en glitches
FTTC/FTTH
 
pariah
Ik heb precies hetzelfde met mijn TV. Ze zijn al vanaf 21-07-2010 bezig om het te verhelpen. Nog ff en ik ben weg bij KPN. Vind dat ik na 8 monteurs wel genoeg gehad heb met dat KPN. Fock Glasvezel. Beeld staat stil blokken in beeld mijn internetverbinding sucks bigtime.

Ik geef ze nog een week en dan is het bye bye. Ben benieuwd met hoeveel man ze de decoders op komen halen, ik stuur namelijk helemaal niks op. Ja een dagvaarding. Dat kunnen ze krijgen!!
 
spaceone
Is de glasvezel wel eens door gemeten meestal doet KPN dat niet zelf maar het bedrijf dat de installatie voor glashart heeft gedaan. Of heb je glasvezel via de koperdraad bij KPN?
 
pariah
Ik heb tot aan de kast glasvezel en van de kast naar mijn huis is koper. De kast staat pak hem beet 30 meter van mijn huis, maar als ze de kabel doormeten zit ik er 192 meter vanaf en kunnen ze geen storing vinden. Ja ja. En ik zit met een half gebakken verbinding. Heb net weer internetverbinding vanaf vanacht 02:00 tot 12.30 uur alle diensten bij mij er weer uit.
 
TokkieTokkie

Quote

pariah schreef:
Ik heb tot aan de kast glasvezel en van de kast naar mijn huis is koper. De kast staat pak hem beet 30 meter van mijn huis, maar als ze de kabel doormeten zit ik er 192 meter vanaf en kunnen ze geen storing vinden. Ja ja. En ik zit met een half gebakken verbinding. Heb net weer internetverbinding vanaf vanacht 02:00 tot 12.30 uur alle diensten bij mij er weer uit.


Als de kast 30 meter van je huis staat en hunnie meten 192 meter dan is er iets mis met de lijn, er zit altijd wel een afwijking in de demping maar niet een dusdanige afwijking.
 
pariah
Okay maar als jij naar dit overzicht kijkt dan zie te toch weinig FEc fouten? Ik hoop dat jij me wat meer kan vertellen over onderstaande info van mijn Thomson?

DSL-verbinding

Koppelingsinformatie Thomson TG789vn


Actief: 0 dagen, 0:28:58

DSL-type: ITU-T G.993.2

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 4 007 / 41 379

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 209 / 410

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 429496712,2 / 10,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,1 / 0,3

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 35,3 / 6,0

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / -

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / -

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / -

Verbindingsverlies (extern): -

Foutseconden (lokaal/extern): 0 / -

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / -

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0
 
TokkieTokkie
Voor ITV zijn CRC fouten en Foutseconden funest, FEC error's zijn herstelde fouten en mogen in feite geen invloed hebben op ITV (mits het er geen miljoenen zijn uiteraard).

Jou waarde's zien er prima uit.

(Bij VDSL kan je nog maar heel weinig aflezen aan dit overzicht (SNR en SignaalVerzwakking geven vertekende waardes bij VDSL))
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld bevries zeer regelmatig.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie