Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
Beeld bevries zeer regelmatig.
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 22 August 2010, 13:56
|
![]() Activiteit ![]() » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Het bevriezen van het beeld is een probleem dat vaker voorkomt en er wordt aan gewerkt. Helaas is niet te zeggen hoe lang dat nog gaat duren. Je zou een uitgebreide schets kunnen maken aan de helpdesk en vervolgens de NextGen-monteur naar voren halen. Wellicht krijg je het voordeel van de twijfel. |
|
|
pariah |
Geplaatst op 22 August 2010, 14:43
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
@ Codemeister, Dat heb ik gedaan, ik heb de helpdesk alles uitgelegt. Ze hebben gemeten vanuit de straatkast naar mijn huis. Achter de schermen is er gemeten. Heb ik geen resultaten van. Nu is er een Donny van der Pauw voor mij bezig. Hij zit ergens in Groningen, op de afdeling "achter de schermen" waarschijnlijk. Die begon over mijn DSLAM. Ik heb niet alleen problemen met mijn tv, alles doet het maar half. Dat is het probleem. Zijn er dan geen mensen bij KPN die denken: Deze klant heeft nu zoveel problemen laten we een NextGen monteur sturen? Daar moet je als klant toch niet mee komen. |
|
|
Codemeister |
Geplaatst op 22 August 2010, 15:03
|
![]() Activiteit ![]() » Bakkum » 1901JW Berichten: 680 Lid sinds: 20 Aug 2010 |
Ben ik met je eens, maar je bent absoluut niet de enige met problemen omtrent glasvezel van KPN. Voornamelijk klanten via glasvezel ondervinden namelijk de 'freezes' van de TV (en de bijhorende problemen). Wacht het resultaat van de huidige stap even af. Op dit moment kunnen wij weinig voor je betekenen (tenzij er zelf nog iets in je opkomt: dan horen we het uiteraard graag). |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 22 August 2010, 15:11
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote pariah schreef: @ Codemeister, Dat heb ik gedaan, ik heb de helpdesk alles uitgelegt. Ze hebben gemeten vanuit de straatkast naar mijn huis. Achter de schermen is er gemeten. Heb ik geen resultaten van. Nu is er een Donny van der Pauw voor mij bezig. Hij zit ergens in Groningen, op de afdeling "achter de schermen" waarschijnlijk. Die begon over mijn DSLAM. Ik heb niet alleen problemen met mijn tv, alles doet het maar half. Dat is het probleem. Zijn er dan geen mensen bij KPN die denken: Deze klant heeft nu zoveel problemen laten we een NextGen monteur sturen? Daar moet je als klant toch niet mee komen. Dat kan eigenlijk pas als het beheer over dat FttC gebied is overgedragen aan regulier beheer. |
|
|
pariah |
Geplaatst op 22 August 2010, 18:15
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
@codemeister: Daar heb je gelijk in. Maar als ik als KPN al bij het uitrollen van glasvezel zoveel problemen zou hebben, dan ging ik nog beter te werk bij mensen die zich in een later stadium aanmelden. Zorg dan dat je de fout van "bevriezen beeld" helemaal onderzocht hebt voordat je weer iemand aansluit. Scheelt een hoop geld en tijd. Zodra ik weer nieuws heb dan laat ik het weten. Ga maandag weer even bellen. Bedankt zover voor het aanhoren en meedenken! Gewijzigd door pariah op 22 August 2010, 18:15 |
|
|
pariah |
Geplaatst op 22 August 2010, 18:17
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
@TokkieTokkie Dank voor de tip, ga ik maandag ook eens even voorleggen. Zodra ik weer nieuws heb laat het weten! Gewijzigd door pariah op 22 August 2010, 18:17 |
|
|
pariah |
Geplaatst op 23 August 2010, 18:38
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
Vandaag gebeld met de KPN (050........) De jongeman die wat van mijn melding afweet was er niet (DSLAM). Denk maar niet dat zijn collega die de telefoon opneemt ook maar even de moeite neemt om door te vragen. Nee joh. Lekker afschepen met de woorden...Bel morgen maar even terug. Hebben ze bij KPN dan niet een systeem waarin ze alles vastleggen dat voor iedereen inzichtelijk is? Ik hoop niet dat de jongeman die mijn storing in behandeling heeft morgen wordt doodgereden.....want dan heb ik een MEGA probleem. |
|
|
pariah |
Geplaatst op 24 August 2010, 19:53
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
Vandaag, 24-08-2010, weer gebeld met de KPN. Donny schitterde weer door afwezigheid. Ik had nu wel een slimme medewerker. Die vroeg of hij mij kon helpen. Ik het hele verhaal weer verteld....owh meneer voor zover ik kan zien heeft Donny niets met uw melding gedaan. Bellt u morgen maar even terug!!!! YES!!! |
|
|
zeilbood |
Geplaatst op 24 September 2010, 23:04
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 58 Lid sinds: 09 Mar 2010 |
Settopboxen zijn hier met CAT6 kabel en een 3com gigabit switch verbonden met het modem en moet zeggen dat we nog nooit las van haperingen o.i.d. hebben gehad. Via glasvezel, dat wel.
Gewijzigd door zeilbood op 24 September 2010, 23:07 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld bevries zeer regelmatig.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
Geen TV beeld gekoppelde router | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 26 Sep 2017 |
Schokkerig beeld bij TV Kijken | KPN Glasvezel Storing | : 5 | 02 Jun 2017 |
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 4 | 18 May 2017 |
regelmatig storing interactieve tv | KPN Televisie Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |