Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
Beeld bevries zeer regelmatig.
|
|
vanGils |
Geplaatst op 12 February 2010, 19:22
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 52 Lid sinds: 31 Jan 2010 |
Wat is er aan de hand als het beeld regelmatig bevriest? Het enigste wat ik kan doen is iedere keer overschakelen naar een andere zender en terug. Dit is super storend. Wat ik ook doe Modem of motorola 1960 tuner resetten het probleem blijft toch weer terug komen. |
|
|
KPNwebcare1 |
Geplaatst op 15 February 2010, 11:52
|
![]() Official van KPN ![]() Berichten: 158 Lid sinds: 21 Jan 2009 |
Hallo, dit is een bekende storing, wij zijn nog steeds bezig om dit probleem op te lossen. http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ead_id=630 |
|
|
vanGils |
Geplaatst op 19 February 2010, 17:30
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 52 Lid sinds: 31 Jan 2010 |
Hoelang noemen jullie nog STEEDS??? Kunnen jullie een termijn stellen aan het oplossen van jullie probleem? Want ik als klant neem een product van jullie af wat zonder storingen behoort te functioneren. En dat doet het helaas niet. Nu mag ik toch aan jullie vragen wat jullie verwachtingen zijn van wanneer jullie denken het probleem te hebben opgelost. Ik vind een termijn van 3 weken een redelijk termijn. Mocht dit niet lukken dan is de KPN toch in gebreken of zie ik dat verkeerd? Al loopt het probleem al veel langer dan 3 weken. Maar ik ben de kwaadste niet. ![]() |
|
|
Fiberdude |
Geplaatst op 13 May 2010, 20:36
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 9 Lid sinds: 13 May 2010 |
is de software al opnieuw geïnstalleerd op de ontvanger? dit verhelpt de freezes en glitches FTTC/FTTH
|
|
|
pariah |
Geplaatst op 21 August 2010, 00:11
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 22 Lid sinds: 07 Aug 2010 |
Ik heb precies hetzelfde met mijn TV. Ze zijn al vanaf 21-07-2010 bezig om het te verhelpen. Nog ff en ik ben weg bij KPN. Vind dat ik na 8 monteurs wel genoeg gehad heb met dat KPN. Fock Glasvezel. Beeld staat stil blokken in beeld mijn internetverbinding sucks bigtime. Ik geef ze nog een week en dan is het bye bye. Ben benieuwd met hoeveel man ze de decoders op komen halen, ik stuur namelijk helemaal niks op. Ja een dagvaarding. Dat kunnen ze krijgen!! |
|
|
spaceone |
Geplaatst op 21 August 2010, 10:08
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 87 Lid sinds: 24 Sep 2009 |
Is de glasvezel wel eens door gemeten meestal doet KPN dat niet zelf maar het bedrijf dat de installatie voor glashart heeft gedaan. Of heb je glasvezel via de koperdraad bij KPN? |
|
|
pariah |
Geplaatst op 21 August 2010, 11:36
|
Ik heb tot aan de kast glasvezel en van de kast naar mijn huis is koper. De kast staat pak hem beet 30 meter van mijn huis, maar als ze de kabel doormeten zit ik er 192 meter vanaf en kunnen ze geen storing vinden. Ja ja. En ik zit met een half gebakken verbinding. Heb net weer internetverbinding vanaf vanacht 02:00 tot 12.30 uur alle diensten bij mij er weer uit. |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 21 August 2010, 11:40
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Quote pariah schreef: Ik heb tot aan de kast glasvezel en van de kast naar mijn huis is koper. De kast staat pak hem beet 30 meter van mijn huis, maar als ze de kabel doormeten zit ik er 192 meter vanaf en kunnen ze geen storing vinden. Ja ja. En ik zit met een half gebakken verbinding. Heb net weer internetverbinding vanaf vanacht 02:00 tot 12.30 uur alle diensten bij mij er weer uit. Als de kast 30 meter van je huis staat en hunnie meten 192 meter dan is er iets mis met de lijn, er zit altijd wel een afwijking in de demping maar niet een dusdanige afwijking. |
|
|
pariah |
Geplaatst op 21 August 2010, 11:52
|
Okay maar als jij naar dit overzicht kijkt dan zie te toch weinig FEc fouten? Ik hoop dat jij me wat meer kan vertellen over onderstaande info van mijn Thomson? DSL-verbinding Koppelingsinformatie Thomson TG789vn Actief: 0 dagen, 0:28:58 DSL-type: ITU-T G.993.2 Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 4 007 / 41 379 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 209 / 410 Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 429496712,2 / 10,0 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 0,1 / 0,3 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 35,3 / 6,0 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / 2D2D2D2D Frameverlies (lokaal/extern): 0 / - Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / - Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / - Verbindingsverlies (extern): - Foutseconden (lokaal/extern): 0 / - FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / - HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0 |
|
|
TokkieTokkie |
Geplaatst op 21 August 2010, 12:06
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 288 Lid sinds: 22 Mar 2010 |
Voor ITV zijn CRC fouten en Foutseconden funest, FEC error's zijn herstelde fouten en mogen in feite geen invloed hebben op ITV (mits het er geen miljoenen zijn uiteraard). Jou waarde's zien er prima uit. (Bij VDSL kan je nog maar heel weinig aflezen aan dit overzicht (SNR en SignaalVerzwakking geven vertekende waardes bij VDSL)) |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beeld bevries zeer regelmatig.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verbinding valt regelmatig weg | Algemeen | : 2 | 09 Feb 2021 |
Geen TV beeld gekoppelde router | KPN Glasvezel diensten | : 3 | 26 Sep 2017 |
Schokkerig beeld bij TV Kijken | KPN Glasvezel Storing | : 5 | 02 Jun 2017 |
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 4 | 18 May 2017 |
regelmatig storing interactieve tv | KPN Televisie Storing | : 2 | 16 Feb 2017 |