obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Internet plus bellen snelheid
toolman
Hallo,

Ik heb al veel gelezen op dit forum over snelheden van kpnabbo's. Ook al veel oplossingen geprobeerd maar ik blijf het probleem houden.
Ik heb een 20Mb internet plus bellen abbo. Als ik download haal ik niet meer dan 1,2Mb/sec, nu vertelde mij iemand dat ik maar eens een betaalde newsgroup moest proberen dan zou de snelheid veel hoger liggen. Nou dat was dus even een teleurstelling, ook hier haal ik max 1,2Mb/sec.

Nu snap ik wel dat die 20Mb niet haalbaar is maar 1,2 is volgens mij bar weinigSad. Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen proberen? Ik heb al bedraad geprobeerd maar dat maakt ook niet uit. Ik heb een Siemens Gigaset SX551. De splitter heb ik er intussen ook al uit gehaald,maar ook dat hielp niets.

Ik heb zelfs dit weekend mijn laptop helemaal opnieuw geinstalleerd maar ook dat was niet de oplossing.

Alvast bedankt voor de hulp

Gr,
Sander
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet plus bellen snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie