obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Werkelijke snelheid internet bij pakket: InternetPlusBellen (8Mb) en Interactieve TV
A3jaan
De postcodecheck geeft voor mijn huisadres aan dat Interactieve TV beschikbaar is.
Ik heb ook nog gezocht naar een postcodecheck voor een combi-pakket, maar die blijkt er niet te zijn
Ik wil namelijk het combi-pakket InternetPlusBellen Extra (tot 8 Mb/s) en Interactieve TV.

Vraag:
Graag wil ik weten of de snelheid van internet (fors) terugloopt als er ook TV gekeken wordt?
En hoe zit dat als je én TV kijkt én via de PVR iets opneemt én internet wil gebruiken?
Nu heb ik een abo van 8 Mb en meet ik een snelheid van ca. 8 Mb en eigenlijk wil ik daar niet op inleveren.

Adriaan
 
Henk1
Dit is geheel afhankelijk hoeveel snelheid je echt op je adres kunt krijgen. Wat zegt de postcodecheck over het hoogste internet pakket?
 
A3jaan
Als ik van verschillende aanbieders de postcodecheck doe, krijg ik de volgende reacties:

Telfort:
Hij geeft aan 6 - 8 MB (ik denk dat dat de gemeten snelheid is, wat kan kloppen)
Beschikbaar is tot 20 Mb.

Breedbandwinkel:
Deze laat zien wat er allemaal op mijn woonadres beschikbaar is.
Daar staan abo's van 20 Mb bij.
Maar, ik lees niet wat max. haalbaar is.

KPN:
Als ik dat uitprobeer voor een abo met 20 Mb krijg ik vervolgens te lezen: "De dienst is leverbaar in je postcodegebied. Vul nu onderstaande gegevens in zodat wij ook kunnen controleren of je huidige aansluiting geschikt is voor deze dienst." Vervolgens vul ik die gegevens in en kan ik mijn persoonlijke gegevens invoeren om te bestellen.

ADSL-Winkel:
Na de postcodecheck krijg ik 47 mogelijkheden waaronder abo's van 20 Mb.

Tele2:
Zegt dat 20 Mb NIET beschikbaar is.


Dus, als ik dat zo zie, is het hoogste internetpakket 20 Mb.
Maar, dat hoef ik niet.
Voor mij is voldoende : Internetten op 8 Mb + bellen + Interactieve TV
 
Henk1
Dan kun je gerust het extra pakket nemen en zul je niet of bijna niet merken dat je TV kijkt. Zelfs niet als je kijkt en opneemt.
 
A3jaan
Henk,

Bedankt voor de snelle reactie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werkelijke snelheid internet bij pakket: InternetPlusBellen (8Mb) en Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie