obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Aparte activiteiten KPN
Fanbastisch
Goeden...,

Ik kreeg vandaag te horen dat ik afgelopen nacht een vriend had gebeld om ong. 04.50 uur. Nu weet ik toch heel zeker dat ik dat niet heb gedaan! Maar de log gegevens in zijn telefoon lieten zien van wel, terwijl in mijn telefoon hier niks van is terug te vinden. Heel apart, zo'n actie.
Heeft iemand een idee hoe dit te verklaren is?

Verder kreeg ik vanmiddag een SMS, "Uw data limit is overschreden, enz. enz.." Zonder dat ik ook maar een waarschuwing heb gehad! Nu zit ik dus tot 1 maart met 1/2 snelheid opgescheept, terwijl mijn factuur datum op de 7e is. Hier snap ik ook niks van. Iemand ideeën?

En vanavond kreeg ik een herinnerings sms dat ik nog een voicemail bericht had wat niet beluisterd is. Punt 1, ik wist niet eens dat ie aanstond! Punt 2, Ik heb helemaal geen bericht gehad van een gemiste oproep of dat ik een voicemail bericht heb. Ook hiervan is niets terug te vinden op mijn telefoon. Punt 3, het bericht was van afgelopen donderdagavond! Wat nou al had het dringend geweest? Blijkbaar was ik niet berijkbaar, anders had ik hem wel opgenomen. Maar ik heb niet eens gemerkt dat ik niet berijkbaar was. Geen aanduiding zichtbaar in mijn scherm, want ik kijk er vaak genoeg naar. Verklaring..? Iemand..?

Zijn er meer mensen die van dit soort aparte activiteiten meemaken, of ben ik een uitzondering?

Met vriendelijke groeten,

Bas
"Murphy's Law"
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aparte activiteiten KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie