obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geen scherp beeld bij Interactieve TV
suselien
Ik heb interactieve tv van KPN (toen nog hetnet) met een HD recorder Motorola 1960. Ik heb alleen nog steeds geen scherp HD kwaliteit beeld. Van een afstand nog steeds de kwaliteit die ik had met een kabelverbinding. Van dichtbij alleen maar blokken (zoals je dit hebt met een slechte kwaliteit internetfilm).

Ik heb een Sony Bravia full HD TV en heb de hd recorder aangesloten middels een hdmi kabel van 4 tientjes. Ooit wel eens contact gehad met klantenservice die toen aangaven dat er iets niet in orde was met mn upload snelheid maar kan me niet voorstellen dat dit de reden is. Overigens nooit opgelost.

De afstand tussen mijn telefoonaansluiting en tv is nog geen 4 meter.

Kan het zijn dat ik een duurdere hdmi kabel moet hebben? Moet er een hdmi versterker tussen? Komt het door het niet hebben van 100 Hz?

Wie heeft er ervaring en kan mij helpen?
 
vanGils
Als je standaard tv signalen krijgt door gestuurd(geen HD) dan speelt de recorder uiteraard ook geen HD kwaliteit af.
Er zijn slechts enkele kanalen die je in HD kwaliteit kunt ontvangen.
Volgens mijn ned. 1,2,3, discovery en nog iets.
Maar die kun je terug vinden in je overzicht(ff zoeken).
Binnenkort kun je blijkbaar ook meerdere kanalen in HD kwaliteit ontvangen maar dat gaat je extra geld kosten.
Als ik het goed heb A € 10 per maand.
Weet niet precies hoeveel en welke kanalen erbij gaan komen.

Wat de bekabeling betreft tja of een kabel van € 40 veel meer uit maak ten opzicht van zeg een kabel van +/- € 100.
Voor iemand die zich er zeer op gebrand is kan het iets uit maken.
Je moet het bovendien ook maar kunnen missen in deze tijd.
Maar dan nog kunnen er meerdere factoren mee spelen.
In jou geval zou ik het nog niet doen want ik denk dat je geen HD signalen ontvangt en die kun je dus ook niet weergeven.
Gewijzigd door vanGils op 07 februari 2010, 09:35
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen scherp beeld bij Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Advertentie