obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Uitzending wordt telkens onderbroken
haroldv
Hoi,

Ik heb sinds enkele jaren ITV en af en toe moet je inderdaad de boel resetten (experiabox ook, maar vaker de ITV-ontvanger). Echter sinds afgelopen vrijdag (geen idee waarom) is het een drama. Ik heb nu al een keer of 8 de melding gekregen 'zender tijdelijk onbereikbaar'. Na een minuut of 4-5 doet alles (want alle zenders vallen weg) het weer.
Internetten op laptops heeft geen problemen, dus moet het intern liggen.
KPN gebeld, maar de eerste lijns hulpverlening vraagt uiteraard of de splitter (etc) er nog tussen zit...kom ik nu niet verder mee. Ik zou terug gebeld worden.
Nu hebben ze enkele maanden geleden de Siemens door de Speedtouch vervangen, dit zou verbetering geven. Echter zo vaak als ik het nu heb, is te gek voor woorden.
Is er afgelopen donderdagnacht een update oid geweest?
Iemand tips?
 
haroldv
weer 'deze zender is tijdelijk niet beschikbaar' en nog steeds geen actie van KPN.....KPN weer gebeld 'binnen 5 dgn wordt u gebeld'...leuk. Sad
hier iemand wel tips?
Gewijzigd door haroldv op 01 februari 2010, 20:07
 
Welpje
Dit probleem kan aan drie dingen liggen:

Bekabeling
Ontvanger
Netwerk KPN

Probeer het volgende eens:

Zet de ontvanger via de afstandsbediening op standby
Wacht 30 seconden tot de ontvanger ook echt op standby staat
Zet de ontvanger weer aan met de schakelaar achterop de ontvanger

Als de melding dan nog verschijnt:

Ontvanger uitzettten met schakelaar achterop
Huidige ethernetkabel verwijderen
Ontvanger met een nieuwe CAT5 ethernetkabel aansluiten op poort 3 van de ExperiaBox (maximale lengte 25 mtr)
Nu de ontvanger wederom aanzetten met de schakelaar achterop
 
haroldv
De kabel ligt in de muur, dus is het een beetje lastig om ff een nieuwe kabel te trekken.
Daarbij heb ik al ITV sinds 1-2 jaar, het probleem is echter van de laatste weken, de kabel is uiteraard (in de muur) niet aangeraakt.
Het uitzetten van de experiabox en ontvanger, inclusief complete reset van de experiabox is al geprobeerd.
Ook de telefoon kabel tussen het ISRA en de experiabox is vervangen, dat wel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitzending wordt telkens onderbroken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
De lijn wordt vrij gemaakt en weg is internet! Helpdesk : 2 13 jan 2016
NAS wordt niet meer gevonden Routers : 1 09 dec 2013
Inetverbinding onderbroken KPN Internet Storing : 4 13 jun 2013
Telfort wordt naam glasvezelbedrijven KPN KPN Nieuws : 1 12 feb 2013
Advertentie