obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer eindelijk SCI FI eens in het programma aanbod?
KPNwebcare1
Als er voldoende belangstelling voor een zender(s) is, kan het zijn dat het door KPN word toegevoegd.

In de toekomst zullen er altijd zenders bijkomen en verdwijnen. Welke is nu niet te zeggen.

Als er een update vrij komt in de vorm van meer zenders, zullen wij dit op tijd melden op het forum, ook ontvangen de ITV klanten dan een brief.
 
KaPteiN
Laat KPN weten of je SciFi Channel wil en maak gebruik van de enquête.

Ik wil graag SciFi Channel! Poging tot opname in het zenderaanbod.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
112dusty
Oke ik denk dat wel veel mensen scifi willen het is een hele leuke zender
 
Giant2000
Als KPN aansluiting wil krijgen met zijn concurenten dan kunnen ze niet achterblijven met het programma aanbod. Het is tocg al zo'n domper dat we BBC niet hebben, laat ze dan ter compensatie wat meer bieden. Ik heb straks een jaar itv en het enige wat er bij is gekomen is Sport1 waar straks extra vcoor betaald moet worden. Kijk eens op http://tvgids.upc.nl/TV/ wat er allemaal ontbreekt.

Even een lijstje?

Disney Channel, Het gesprek, RTL Lounge, (BBC 1-4), Hallmark, MGM, Sci-Fi Channel, 13th Street, Car Channel en verder een legio aan exotische (Aziatische?) kanalen.

HD kanalen: ik noem maar wat: Discovery, Nat Geo, History, Eurosport, myZen

En verder ontbreken On Demand diensten die de concurentie ook heeft.

Ik heb ook al eens geoppert om eens te kijken naar de mogelijkheid om meer Vlaamse kanalen in te voeren (als BBC dan toch niks wordt, kan KPN zich daarmee uniek maken in Nederland): VTM, VT4, 2BE, Exqisport, VIJFTV, Vitaya, EEN+, Canvas+. Zeg niet dat dit niet kan omdat dit op Belgié gerichte commerciele zenderrs zijn, want we hebben ook het Duitse RTL, volkomen commerciele zender voor de Duitse markt. (wist u dat de Belgen naast NL 1/3 gratis naar RTL4/8 kunnen kijken via de zenders in Luxemburg?).

Wil jij ook deze Vlaamse kanalen op itv, laat het weten via de enquete op: http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ead_id=746

Ten slotte iets waar ik al een tijdje om smeek en slechts een kwesite van knop instellen is: de Engelstalige geluidkanalen als extra audiokanaal bij Eurosport en MotorsTV.
Gewijzigd door Giant2000 op 24 februari 2010, 11:43
 
Giant2000
Ach ja... Reggefiber geeft BBC ook door zonder toestemming. KPN is gewoon te braaf om Reggefiber (waar ze tenslotte nog mede eigenaar van zijn) te volgen. Het ergste wat ze kan overkomen is dat ze het na een uitspraak van het Europese hof weer terug moeten draaien. ALS BBC het durft het tot zo'n uitspraak te laten komen. Dat laatste durf ik te betwijvelen.
Op dit moment is er pure concurentievervalsing omdat de Ziggo's en UPC's zich kunnen verschuilen achter oude afspraken.
 
Giant2000
Ziggo en UPC hebben geen nieuwe contracten met de BBC, ze mogen dit op basis van oude afspraken doorgeven. Er is geen contract. Als het aan de BBC lag dan werd doorgifte vandaag nog stopgezet. Voor nieuwe tv aanbieders buitenb de UK is er BBC Entertainment.

KPN heeft op dit moment meer abonnees dan UPC, alleen zijn dat 90% Digitenne abonnees. Alleen de Digitenne markt is (nu nog) voor bovengenoemde zenders interessant, als daar nog kanalen op vrij waren dan hadden we bovengenoemde zenders al lang gehad.
 
Giant2000
Bijvoorbeeld hier:
http://www.kpn.gebruikers.eu/nieuws/00880-...k-aan-opta

Quote

Volgens een woordvoerder van de BBC in Nederland wil BBC helemaal niet dat de twee zenders verspreid worden in Nederland; de aanwezigheid en positie van de kabelnetten in deze kwestie is een soort gewoonterecht.


Er wordt inderdaad niet gesproken over BBC 3 en 4. Hoe deze zenders er zomaar bij zijn gekomen is de vraag. Misschien is dat binnen hetzelfde grijze gebied als Reggefiber BBC doorgeeft.
Als ik KPN was zou ik niet zo braaf zijn en de BBC gewoon door gaan geven. De concurrentie doet het ook (Belgacom, Reggefiber, maar Ziggo en UPC ook met het aanbieden van BBC 3 en 4). Bovendien is BBC in heel Nederland gratis ongecodeerd te ontvangen met een schotel. En ten slotte... dit bericht al meer dan een jaar oud en BBC heeft het nog nooit tot een proces laten komen.
Gewijzigd door Giant2000 op 12 mei 2010, 16:21
 
Giant2000
Yep, KPN heeft uitbreiding van kanalen niet als hoogste prioriteit helaas. Gelukkig is Eurosport 1 en 2 vanaf vandaag in breedbeeld, want EurosportHD laat ook maar lang op zich wachten...
 
BennyBob
ook ik ben zwaar voorstander van scifi channel.

stemmen dus:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewth...ead_id=745
 
Giant2000
Misschien een idee om dit aan te geven in een enquete die zo nu en dan in je mailbox terecht komt. Ik heb er net weer een gehad over de nieuwsbrief. Wat ik het minst interessant vind? Leugens lezen dat het HD pakket door 9 van de 10 abonnees kan worden besteld. Wat ik mis in de nieuwsbrief? Aankondigingen van uitbreidingen van het zenderaanod met BBC, SciFy, 13th Street, Car Channel, enz.
Gewijzigd door Giant2000 op 27 mei 2010, 09:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer eindelijk SCI FI eens in het programma aanbod?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Programma opnieuw beginnen werkt niet WiFi : 9 08 aug 2014
opgenomen programma's overzetten op nieuwe HD ontvanger Hardware instellingen : 7 25 mei 2014
kan geen opgenomen programma's bekijken Helpdesk : 1 02 apr 2014
Advertentie