obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » Programma aanbod
Welke zender wil je erbij hebben, of welke moet juist weg.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer eindelijk SCI FI eens in het programma aanbod?
vanGils
Vraag nu al een aantal keren om deze zender op te nemen in jullie zender aanbod.
Maar krijg altijd maar een standaard antwoord.
Weet dat er voldoende vraag naar is maar wanneer nemen jullie deze zender nu eens op?
 
SirPeter
Helemaal mee eens. Interactive tv mist tevens ook nog BBC1 en BBC2. Zo kansloos.
 
KPNwebcare2
Hierover kunnen we feitelijk kort zijn: de BBC geeft sinds 2 jaar geen nieuwe licenties meer voor BBC 1,2,3 en 4. Gevolg is dat nieuwe kabelaars en andere sindsdien gestarte systemen als digitenne geen BBC kúnnen doorgeven. Voor thema kanalen als BBC Prime en BBC World worden nog wel licenties uitgegeven. Ook een nieuwe kabelaar als Lijbrandt Telecom (bollenstreek, Kennemerland-Zuid) heeft last van dit beleid; ook zij hebben geen BBC 1234 op de kabel. De zenders ontbreken ook in de pakketten van Interacieve TV van KPN en Vision van Tele2. Ook via Canaldigitaal (schotel) worden BBC 1,2,3 en 4 niet aangeboden.
www.kpn.com/webcare
 
Golden
Nog 3 dingen die niet kloppen aan het antwoord van KPNwebcar2

- Digitenne en ITV bestaan al veel langer dan 2 jaar
- Belgacom heeft in 2009 nog WEL een licentie bemachtigd
- Tot voor kort vermelde jullie op kpn.com dat de BBC wellicht in de toekomst zou worden toegevoegd aan het standaardpakket.
 
KPNwebcare2

Quote

Nog 3 dingen die niet kloppen aan het antwoord van KPNwebcar2

- Digitenne en ITV bestaan al veel langer dan 2 jaar
- Belgacom heeft in 2009 nog WEL een licentie bemachtigd
- Tot voor kort vermelde jullie op kpn.com dat de BBC wellicht in de toekomst zou worden toegevoegd aan het standaardpakket.


-ITV bestaat inderdaad langer dan 2 jaar, ik was er vanaf het begin zelf bij, maar goed ik kan niet uit mijn verhaal herleiden dat ik anders zeg.
-We zijn inderdaad nog in onderhandeling om die licentie te bemachtigen, voor als nog een lopende zaak. Net wat u zegt en leest, wellicht in de toekomst.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 02 februari 2010, 15:40
www.kpn.com/webcare
 
Golden

Quote

ITV bestaat inderdaad langer dan 2 jaar, ik was er vanaf het begin zelf bij, maar goed ik kan niet uit mijn verhaal herleiden dat ik anders zeg.


Ik zou zeggen, leest u dit nog eens:

Quote

Hierover kunnen we feitelijk kort zijn: de BBC geeft sinds 2 jaar geen nieuwe licenties meer voor BBC 1,2,3 en 4. Gevolg is dat nieuwe kabelaars en andere sindsdien gestarte systemen als digitenne geen BBC kúnnen doorgeven.


Daar staat letterlijk dat digitenne nog geen 2 jaar oud is, en omdat u het als voorbeeld gebruikt voor het ontbreken van BBC bij ITV, suggereert u gelijk dat ITV ook jonger is.

Maar u reageert heel selectief, kunt u ook uitleggen waarom in uw verhaal staat dat er dat er sinds 2 jaar geen licenties worden uitgegeven terwijl Belgacom er dus vorig jaar nog wel een heeft bemachtigd?

En kunt u uitleggen waarom u in uw verhaal vermeld dat Canaal Digitaal geen BBC doorgeeft, terwijl ze dat kennelijk wel doen?
 
KPNwebcare2
Rectificatie:

Quote

In 2008 werden al 2 jaar geen licenties uitgedeeld.
In 2009 zijn ze inderdaad begonnen met opnieuw uitgeven van licenties.

Het had dus geen 2 jaar moeten zijn maar 4. U heeft gelijk. Ik heb ongelijk.


Momenteel zijn we bezig met licentie.
www.kpn.com/webcare
 
vanGils
En toch heb ik nog een vraag!!!!
Wanneer wordt er op mijn vraag cq topic geantwoord?
Heb ik dit topic dan voor iemand anders geopend?
Niet dan dat de een geen antwoord behoeft.
Maar nogmaals waarom geen reactie op mijn topic?
 
KPNwebcare2
Ik ga dit doorspelen naar onze iTV manager, het antwoord houd je van mij tegoed.
www.kpn.com/webcare
 
112dusty
Kunnen jullie ook niet film 1 enzo doen?? dat hadden wij altijd bij ziggo maar bij jullie is dat er niet Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer eindelijk SCI FI eens in het programma aanbod?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Programma opnieuw beginnen werkt niet WiFi : 9 08 aug 2014
opgenomen programma's overzetten op nieuwe HD ontvanger Hardware instellingen : 7 25 mei 2014
kan geen opgenomen programma's bekijken Helpdesk : 1 02 apr 2014
Advertentie