obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt om de haverklap uit!
Peter-Jan Bosch
Beste Mensen,

Wij zitten nu al zo'n 2.5 jaar bij de kpn.

In het begin nooit problemen ervaren.

Alleen sinds het laatste half jaar telkens verbindingsproblemen.

Om de haverklap valt internet weg zowel draadloos als gedraag en ook telefonie.

Wij hebben de THOMSON SpeedTouch 780 (Experia Box)

Wij hebben een verbinding van 8Mbits (Tenmiste dat zegt de KPN)

Want we hebben zeer vaak van de helpdesk te horen gekregen tja u heeft een verlies van 2mbits u zit op het moment op 6mbits..

Waarom doen ze er dan ook niks aan?!

We zijn te einde raad want zo te zien doen ze er niks aan en wij maar mooi dokken voor die dure telefoon gesprekken.

Iemand anders hier ook zulke rot ervaringen?

Groeten Peter-Jan Bosch
 
Marieke
Juist ja. Ook ik heb sinds ongeveer november 2009 problemen met mijn modem. Vlak voor Hetnet overging in KPN. Om de haverklap valt hij uit. Ik heb gebeld en ze hebben een andere modem gestuurd, (want ja mevrouw, dat ligt gewoon aan uw modem of snoeren) de tg 787 plus snoeren. Maar het is er alleen maar erger op geworden. Het ligt niet aan mijn huis of zo, er is niets veranderd op het moment dat het ging storen.
Ik heb ze nu een mail gestuur maar krijg doodeenvoudig geen antwoord.
Maar als er zoveel mensen last hebben hiermee, waarom gaan we niet en masse naar KASSA of RADAR? Ik loop er sterk aan te denken.
 
Ferdinand
Hetzelfde probleem gehad, hebben nu de Thomson TG789vn gekregen, en die werkt vooralsnog goed! Internet niet meer uitgevallen.
 
Ferdinand
overigens, met wegvallen draadloze verbinding en instellen ander kanaal kan helpen inderdaad. Welke windows-versie gebruik je? Als dat nog XP is, schakel dan eens de Wireless Zero configuration uit via MSCONFIG. (intypen in je 'uitvoeren'balk), en dan tabblad 'services'.
 
Marieke
Weer zo´n wonderlijk gebeuren. Ik berichtte hierboven al dat mijn modem (ouderwets bekabeld) om de haveklap uitvalt (en dan opnieuw opstart). Op 4 februari viel internet helemaal weg. Bleek een storing te zijn in Naarden. Na de storing heb ik tot vandaag geen enkele uitval gehad! Tot vannacht half één.
Herkennen jullie dit?
 
bul3ma
Hier hetzelfde verhaal. Al vanaf het begin (nu zeker al zo'n 8 jaar, als het niet meer is) internet bij Hetnet, nu KPN. Een jaar of twee geleden begon het internet wat vaker uit te vallen, en het lijkt steeds erger te worden. Soms valt het internet een paar keer per uur geheel weg voor 1 tot zelfs 10 minuten. Twee jaar geleden was de oplossing simpel: modem resetten zorgde ervoor dat het internet daarna wel weer even goed functioneerde. Tegenwoordig werkt dit ook niet meer. Vreemd is wel dat vaak MSN nog wel online blijft, terwijl de rest van het internet niks meer doet. Uiteindelijk valt dan MSN ook weg, en even daarna werkt alles weer. Kort daarna begint dit weer opnieuw.

Dit probleem lijkt op de problemen dit ik op dit forum nu al een aantal keer voorbij heb zien komen. De KPN helpdesk blijft hameren op de bekabeling, waar sowieso niks mis mee is.

Het punt is dat ik mijn vader probeer te overtuigen om over te stappen, maar nu het bericht van KPN kwam dat de snelheden verhoogd worden, denkt hij dat het hiermee opgelost zal zijn. Ik geloof hier niet helemaal in.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt om de haverklap uit!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie