obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Per 1 februari Sport1 bij ITV
KPNwebcare1
Op 1 februari 2010 wordt Sport1 op Interactieve TV geïntroduceerd.

Wat is Sport1?
Sport1 brengt alle topwedstrijden uit de Premier League, Primera Division, Serie A, Bundesliga en UEFA Champions League LIVE bij de klant thuis,
met twee 24-uurs kanalen en bij grotere sportevenementen is alles te volgen tot op maar liefst 6 kanalen.
Kijkt de klant liever naar tennis, golf, basketbal, darts of hockey? Sport1 heeft alles in huis, hij kan 24 uur per dag kijken naar topsport in digitale
beeldkwaliteit en voorzien van live Nederlands commentaar!

Wat biedt Sport1?
Live alle grote sportwedstrijden en competities.
Volg de UEFA Champions League op 6 kanalen tegelijk!
Mis niets van de Nederlandse voetballers in het buitenland.
Fantastische digitale beeld- en geluidskwaliteit
Sport1 vertoont 24 uur per dag, zeven dagen per week (live) sport op 6 kanalen tegelijk.
De beste spraakmakende competities en wedstrijden in alle takken van sport: voetbal, golf, tennis, basketbal, hockey, darts en volleybal

Kosten abonnement Sport1
Een abonnement op Sport 1 kost tot 1 april € 9,95. Daarna kost dit abonnement € 12,50 per maand.

Bestellen Sport1
Een abonnement op sport1 is te bestellen via:
Ga naar “menu” Mijn Info
Service Informatie
Mijn pakketten
Voer pincode in
Activeer Sport1 pakket

Gratis 1 maand kijken voor de bestaande iTV klant
Bij de introductie van Sport1 krijgen bestaande klanten van iTV de mogelijkheid om 1 maand gratis naar Sport1 te kijken.
De zenders worden automatisch zichtbaar op kanaal 231 tot en met 236. Op 1 maart 2010 wordt de toegang automatisch door KPN weer beëindigd.
 
becris
Peter mijn vraag is, hoe kom je aan een pincode?
 
lucky72
is de zelfde pincode , wanneer je een film wilt huren. en deze staat in de brief met je aanmeldgevens.
 
becris
ok bedankt, ik heb dat nog nooit gedaan, maar zal die brief even opzoeken. Hartelijk dank
 
vanGils
Van mij had dat niet gehoeven hoor.
Ben niet zo'n voor stander van Sport1.

Geef mij maar SCI FI.
Maar dat was weer mijn keuze geweest.
Hier is veel belang stelling voor maar daar word blijkbaar niet naar geluisterd ( jammer ).
 
becris
ik heb die brief gelezen maar er staat niets in over een pincode
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Per 1 februari Sport1 bij ITV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
In maart gratis Sport1 voor digitale kijkers Eredivisie Live : 1 22 feb 2014
Vanaf 19 februari 10 HD zenders in het basispakket? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 9 24 feb 2012
Sport1 Algemeen : 1 17 jul 2011
Sport1 Eredivisie Live : 2 01 feb 2010
Wijziging Interactieve TV per 1 februari 2009 Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 02 feb 2009
Advertentie