obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Update ITV
spaceone
Bron itv forum KPN

een deel van de klanten heeft vannacht een nieuwe software update gekregen. De rest van de klanten volgt in principe aankomende nacht.

In principe zou deze release de problematiek van de beeld bevriezingen en glitches een stuk moeten verlichten maar niet geheel oplossen. Maar het zou de situatie dus wel een stuk moeten verbeteren.

De software is zoals al eerder gemeld een tijdelijke workaround tot de werkelijke oorzaak van de beeld problemen is aangepakt.

------------------------------------------------------

Tip reboot de ontvanger vandaag dan komt hij ook direct
 
rj
Vandaag een brief thuis gekregen dat er in de nacht van 9, 10 of 11 maart een update zal plaatsvinden op interactieve TV. Er is dan 20 minuten geen tv maar daarna zou de beeldkwaliteit verbeterd moeten zijn.

Wat wordt er dan precies gedaan? Wordt er een andere encoder geinstalleerd?
 
zalmschouw
Oké update gehad, maar nu kan ik geen teletekst meer ontvangen. Wel tijdopnames maken ,wat ik met de winter olympische wel erg miste maar tt mis ik nu. Hoe kan dat?
 
Giant2000

Quote

zalmschouw schreef:
Oké update gehad, maar nu kan ik geen teletekst meer ontvangen. Wel tijdopnames maken ,wat ik met de winter olympische wel erg miste maar tt mis ik nu. Hoe kan dat?

Gebeurt wel vaker.
Het beste kan je even de software verwijderen (op standby zetten - knop achterop uit - 30 sec. wachten - knop achterop aan en tegelijk MENU blijvend indrukken. Dan kom je in een menu waar dit kan)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Update ITV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV ontvanger software update december 2020 TV-setup boxen : 2 28 dec 2020
probleem met linksys wrt54g2 1 na update van adsl naar vdsl Routers : 1 16 okt 2017
Geen FON ondersteunings update op de V9 KPN Nieuws : 5 05 jun 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
Software update voor Quattrovox 2 KPN Telefonie Storing : 1 15 jan 2014
Advertentie