obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
Ik heb problemen met:
DS(i) DS(i) 2%[2 stemmen]
PSP PSP 0%[0 stemmen]
PS3 PS3 47%[56 stemmen]
X360 X360 13%[16 stemmen]
Wii Wii 1%[1 stem]
XBOX XBOX 2%[2 stemmen]
MOBIEL Draadloos MOBIEL Draadloos 4%[5 stemmen]
PC Spellen PC Spellen 7%[8 stemmen]
Overige Randapparatuur Overige Randapparatuur 15%[18 stemmen]
Nvt, ik heb geen problemen Nvt, ik heb geen problemen 9%[11 stemmen]
Totaal stemmen : 119
 Onderwerp afdrukken
Problemen Randapparatuur Enquete
KPNwebcare2
Wij willen van jullie graag zien welke apparatuur niet functioneert op een Experiabox.

Graag daarbij de klachtomschrijving en of eventuele oplossingen zijn ook gewenst. Om dit topic zo schoon mogelijk te houden willen we graag dat u eerst antwoord met:

PC, PS3, Wii, DS, DSi, PSP, X360, Xbox, Mobiel en Printer

Hoe meer reacties van u (één p.p.) hoe beter. Deze zullen wij doorsturen naar de medewerkers binnen KPN om dan aan te tonen dat het veranderd moet worden.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!



nb. We gaan niet in discussie in dit Topic. Maar we willen graag alleen de klachtomschrijvingen.

.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 19 januari 2010, 15:21
www.kpn.com/webcare
 
EmileKPN
Goede zaak deze enquete! Hopelijk gaat het iets opleveren.
Mijn situatie is de volgende: Ik heb KPN glasvezel met een Experiabox (Thomson 789vn). Behalve via KPN wil ik ook graag via mijn oude VOIP nummers blijven bellen. Ik heb dit al geprobeerd via een Fritzbox 7270 en een Gigaset 301D. Tot nu toe zonder succes. Dit is wel een zogenaamde "showstopper". Mocht het niet lukken, blijf ik lekker bij Ziggo...
 
KPNwebcare1
Als er meer op gereageerd word gaat het wel iets opleveren, de melding tot nu toe zijn helaas nog te mager.
 
devilxx5
Ik heb sinds kort een n97 mini en ik kan hierbij ook niet gebruik maken van de wlan(wifi). Op andere modems was dit wel het geval (nl. bij mijn neef die op 10 minuten lopen zit). Ik maak gebruik van Slim(bellen) maw. het is nog steeds kpn. En zoals in andere topics gezegd werd heb ook ik een Thompson Speedtouch 780. Kan ik geholpen worden? (Misschien op de verkeerde plek, maar de 128 kbs die beloofd is en nog steeds op hun site staat wordt bij lange na niet gehaald. Het beste wat ik een keer gehaald heb was 55 kbs.

Graag een reactie.
 
stooker
Als ik eerlijk moet zijn en ik spreek denk ik niet alleen voor mezelf vind ik het
erg irritant en eigenlijk niet echt netjes dat we niet meer volledig recht hebben over de experia box.
Ik heb met name problemen met het idee dat ik niet eens mijn eigen gateway en dergelijke kan instellen.
Je hebt niet eens het eigen recht meer in je eigen huis...
Dat is toch wel mijn probleem.
 
ruudmaas
mobiel

Ik heb kan geen wlan verbinding maken nokia E75 dus nu maar via mobiel internet (is voor jullie duurder)
 
arno k
Ik heb hier een Experia Box TG789vn draaien voor ITV, telefonie en 20Mb internet. De volgende randapparatuur draait erop:

  • Motorola 1960 ontvanger voor ITV
  • DECT telefoon, 1 basisstation met twee handsets
  • Laptop over Wi-Fi
  • Desktop PC over ethernet
  • Wii game console op Wi-Fi
  • Nokia E71 smartphone op Wi-Fi

Geen problemen te melden, ook communicatie tussen desktop PC (vast IP adres ingesteld) op ethernet en laptop over Wi-Fi verloopt vlekkeloos.
Het enige jammere vind ik -maar dat staat los van dit topic- dat de downloadsnelheid 20 à 25% inboet op het moment dat de TV wordt ingeschakeld.
 
WFM1980
Xbox 360

Ik heb problemen met NAT type. Niet in te stellen waardoor de Experia box TG789vn niet goed werkt voor online gamen.

Op al mijn vorige routers kon ik dit gewoon instellen. Ben her dan ook behoorlijk teleurgesteld over. Een beetje meer vertrouwen in gebruikers zou toch ook wel mogen. Doe er desnoods een disclaimer bij.

Ik hoop dat het wordt opgelost.
 
abdii_68
^

Ik heb dezelfde probleem.. Maar dit gebeurt wel vaker met KPN. Mijn internet alles doet het alleen op PS3 werkt het niet.. Ik krijg ook DNS fout melding, ik heb gereset enz.. maar niks helpt.

KPN?
 
Lers88
Hier alleen maar problemen met mijn xbox360 en de PS3 van mijn broertje.
Ik was lid van Online, waar ik de poorten gewoon kon openen in de Livebox. ( ik dacht dat kpn juist voor liep op de concurrentie?! )
Ik kan dus geen poorten openen en NAT en upnp werken dus ook niet.

Games zoeken via de xbox360 of ps3 is bijna onmogelijk of duurt een half uur.

Nu meldt xbox360: NAT type: STRICT!!
Bij Online en de livebox meldde mijn xbox360: NAT type: open.

Dat is dus het grote verschil, ik zou het belachelijk vinden als kpn hier niet wat aan gaat doen. Ik denk dat kpn door deze problemen al duizenden klanten misloopt, want ik heb nog nergens gehoord of gezien dat het wel werkt. Overal waar ik lees zie ik alleen maar problemen omtrend deze zaak.

BTW: als je alles van deze enquete laat afhangen is het ook niet representatief, als ik op thomson 789vn of thomson tg789vn zoek op internet, zie ik alleen maar problemen. 99% weet niet eens van het bestaan van deze website af.
Gewijzigd door Lers88 op 19 februari 2010, 22:03
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen Randapparatuur Enquete', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
dikke problemen met stabiliteit en problemen met PPPoE sessies over glasvezel en Experiabox V8 KPN Internet Storing : 8 29 jan 2015
wifi problemen Galaxsy S3 Algemeen : 3 12 feb 2014
Advertentie