obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
TG789vn icm FRITZ box 7270
EmileKPN
Sinds vandaag ben ik de "gelukkige" gebruiker van KPN glasvezel.
Aangezien ik ook in het bezit ben van een FRITZ!box (FB7270) achter de "fijne" Experia box werkt nog niet alles naar behoren. Tot vandaag was ik abonnee bij Ziggo en daar was ik best tevreden over. De glasvezelmonteurs die ermee bezig zijn geweest hadden geen ervaring met de FB. Ze hebben het ook niet voor elkaar gekregen om de FB actief te krijgen. Ik heb het zelf voor elkaar gekregen door de FB als IP client te configureren. Ik gebruik 'm echter ook als telefooncentrale en daar zit nu het probleem. Ik kan nog wel bellen maar het retoursignaal houdt (denk ik) op bij de Experiabox. Met andere woorden: degene aan de andere kant van de lijn hoort de telefoon overgaan, hoort mij ook spreken, maar ik hoor diegene niet. De SIP clients worden wel actief (behalve VoipBuster en 12Voip). IK dacht dat als de FB ook maar een internetverbinding heeft dat het altijd zou moeten werken. Het lijkt er dus op dat het signaal ophoudt bij de Experiabox en dat er iets geconfigureerd moet worden om de poort (5060?) door te sluizen naar de FB. Heeft iemand enig idee voor een oplossingsrichting of ervaring met een zelfde configuratie (BadExperience)?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TG789vn icm FRITZ box 7270', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FRITZ! WLAN Repeater 300E WiFi : 4 20 sep 2015
Thomson TG789vn configuratie bewaren Helpdesk : 1 16 jan 2014
TG789vn portforwarding en firmware Algemeen : 3 14 jan 2014
TG789vn Routers : 2 01 dec 2013
Sitecom 300N XR achter EB Thomson TG789vn WiFi : 1 12 nov 2013
Advertentie