obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
mijnkpn
leonraedts
Ik kan al sinds geruime tijd niet inloggen onder mijn kpn. Ik krijg de melding op mijn scherm dat er een technisch probleem is. Omdat ik bij de kpn van het kastje naar de muur wordt gestuurd en niet werkende oplossingen krijg aangeboden, wend ik me ten einde raad maar tot dit forum.

Ik verwacht dat eea te maken heeft met het feit dat ik 2 accounts(waarvan er maar 1 nodig is) heb bij kpn (dit is overigens nog een erfenis van hetnet). Dit is bij kpn bekend overigens.

Leon
 
KPNwebcare2
Dat had te maken met een storing. Deze is opgelost.
www.kpn.com/webcare
 
KPNwebcare2

Quote

Als gevolg van een storing kon u mogelijk problemen ondervinden bij het gebruik van de website kpnvandaag.nl. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.

www.kpn.com/webcare
 
leonraedts
Hallo Stef,

Ik weet niet waar jij de wijsheid vandaan hebt dat het nu in enen wel zou werken: maar het werkt dus nog stees niet. Let wel dit probleem is al maanden oud en heeft niets met recente storingen te maken!

Leon
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mijnkpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
MijnKPN KPN Nieuws : 4 02 apr 2013
MijnKPN storing? KPN Internet Storing : 4 14 dec 2011
kan niet inloggen op MijnKpn Frequently Asked Questions : 1 23 jul 2011
MIJNKPN: GEEN MOBIEL ABONNEMENT BESCHIKBAAR VOOR DIT NUMMER Algemeen : 6 11 jul 2011
INLOG problemen op MIJNKPN, en je hebt FireFox5? KPN Mobiel Storing : 4 24 jun 2011
Advertentie