obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN Experiabox ST780
Toros
Ik heb de KPN Experiabox ST787.Maar ik kan niet online gamen met mijn PlayStation3. Omdat ST787 bepaalde poorten dichtgetimmerd heeft. Ik heb de helpdesk gebelt. Ik vroeg om een ander modem,maar dat konden ze niet leveren. Dus heb ik zelf een KPN Experiabox ST780 aangeschaft van Marktplaats, OMdat je bij ST780 wel poorten kan openzetten. Naja Ik heb het geprobeerd aan te sluiten.Maar het wil maar niet lukken. Ik dacht dat het gebruiksnaam en wachtwoord veranderd moest worden.

IK heb van een KPNWebcare een post gezien bij een andere topic. Iemand had de zelfde probleem en vroeg om de gebruiksnaam en wachtwoord. Gebruiksnaam was kpn@direct-adsl wachtwoord: kpn.
Maar het helpt mij niet. Het lichtje van DSL en INTERNET wil maar niet branden op de modem. Kan iemand mij hierover wat informatie geven of een oplossing?
 
SirPeter
DSL brand niet, dan betekent het dat de modem het signaal niet oppakt. Wat voor soort telefonie gebruikt u?
Bij een ISDN lijn dan dient het een st780(i) te zijn.

Gebruikersnaam/Wachtwoord is alleen van belang indien de modem niet inlogt in het KPN netwerk. Dan is namelijk DSL wel aan maar internet niet.
 
Toros
Wat bedoel je met telefonie? Zover ik weet zijn we ook bij KPN met telefonie. Maar internet hebben we apart van KPN.niet samen in een bundel ofzo. Ik heb een st780(i). Kan dat neit met een ST780i
 
SirPeter
St780 met toevoeging i betekent dat de modem bedoeld is voor een Isdn lijn.

Er zijn namelijk 2 lijn types, Isdn en Pstn. Bij Isdn heeft u of kun u gebruik maken van meerdere nummers. Bij Pstn heeft u 1 telefoonnummer.

De lijntype en de modem moeten overeenkomen met elkaar.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Experiabox ST780', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017
Advertentie