obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
digitenne en een DVD recorder aansluiten
henkbraakman
Ik heb sinds een 4 maanden digitenne echter ik krijg mijn homecinema set en mijn dvd recorder niet aangesloten.
Ik heb een DVD recorder SONY RDR HX 725 en Pioneer XVDV505

Heeft iemand hier een aansluitschema voor. Ik baal op dit moment dat ik geen films kan opnemen en/of mijn DVD recorder van te voren in kan stellen

HULP gevraagd.
 
lemmings
Hi, Ook ik heb precies dezefde probleem als henk braakman. is er niemand met de gouden tip?? Ik heb (bijna) alle aansluit mogelijkheden geprobeerd. Wat ik het boek van sony en de topfield single tuner staan werkt volgens mij niet...of ik doe iets verkeerd.
 
Sylvester
Hier dus nog iemand die het ook niet voor elkaar krijgt. Ik heb de Sony RDR HX 825.
Het wordt nog druk in dit hoekje als ik het zo bekijk!
 
trijnko
Ik heb een DVD-recorder van Samsung en kan dus hem ook niet aansluiten. En ik begreep van de technische dienst dat het maar zo nu en dan lukt met een enkele DVD-recorder. Kortom ik kan geen dvd's meer bekijken. (weet iemand of dat wel kan met een dvd-speler? Bedankt KPN. Sad

Overigens ik heb interactieve tv.
Gewijzigd door trijnko op 08 mei 2010, 17:27
 
Sylvester
Ik heb ook sinds vrijdag Interactieve tv.
 
Sylvester
Ben (alweer) naar de Primafoon-winkel geweest. De DVD-recorder heb ik nu aangesloten met een scartkabel aan de decoder. Nu kan ik wel weer DVD's kijken maar opnemen kan dus niet meer. Dit is dus het best mogelijke resultaat.
Er was mij verzekerd dat ik de recorder, werkend, kon aansluiten. Wat mijns inziens inhoud dat ik DVD's kan kijken én kan opnemen, maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Bravo! KPN, nog bedankt.......
 
Giant2000
Je moet de dvd recorder aansluiten op de VCR SCART aansluiting, dan kan je gewoon opnemen wat de tuner laat zien. Om de kopieerbeveiliging te omzeilen moet je wel de tuner analoog weergeven danwel op 720p (i.p.v. 1080i) zetten.
De tuner sluit je op de tv aan met de andere SCART verbinding op de tuner (of via HDMI), zo ook je DVD recorder.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne en een DVD recorder aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
NAS ZyCEL aansluiten H368N v9 Hardware instellingen : 5 01 aug 2018
Airport extreme aansluiten op experiabox Algemeen : 5 17 feb 2017
Max eq3 cube aansluiten Routers : 6 22 jan 2017
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
Advertentie