obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
digitenne smartcard al geactiveerd?
kobus06
iemand vertelde mij laatst dat hij een digitenne pakket gekocht had bij een electronica zaak zonder legitimatie of naam/adres te hoeven geven en dat alle kanalen het gewoon deden zonder dat hij de smartcard heeft geactiveerd.

kan dit? of is dit gewoon een fabeltje? als de winkel de kaart geactiveerd heeft moeten ze dan niet zijn gegevens hebben voor het abonnement? of zijn ze dat gewoon vergeten?

ik vind dit vreemd aangezien wij wel voor digitenne betalen en hij blijkbaar niet.
 
WiND1
Volgens mij moest ik binnen een maand registreren om alle kanalen te behouden. Maar alles deed het meteen.
 
lucky72
ligt er aan heb je hem gekocht bij de primafoon of bv een electronica zaak dan is hij al geactiveerd , bestel je hem via internet
dan moet je het nog zelf doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitenne smartcard al geactiveerd?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitenne Algemeen : 2 22 nov 2016
EPG Digitenne loopt achter KPN Televisie Storing : 2 29 jan 2016
Geluid niet stabiel bij digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 21 dec 2015
digitenne Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 4 14 mrt 2015
digitenne twintuner Frequently Asked Questions : 2 17 mrt 2014
Advertentie