obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
RC-code MOTOROLA 1960 onbekend?
GeeJee
Mijn (nieuwe) Philips TV (46PFL9704H/12) is sinds gisteren verbonden met de KPN-interactief bellen+internet+tv abonnement en maakt daarvoor gebruik van de nieuwste Motorola, type 1960 (HD-voorbereid!) . Beide zijn via HDMI met elkaar verbonden.
HELP:
De Universele afstandsbediening van de TV (46PFL0704H/12) herkent de Motorola RC-code niet... zowel de RC-code volgens de tv-handleiding (0497) als de automatisch (!) gezochte via het configuratiescherm van de TV (1878), die beide (!) zouden moeten behoren tot de Motorola, leiden NIET tot het gewenste resultaat.... Naast het verschil in code zijn beide schijnbaar van een ander type toestel (!).... Het pop-up dat na de nodige handelingen op het TV-scherm verschijnt luidt: "het apparaat wordt NIET herkend....!"
Wat is hier aan te doen? Wat is de juiste RC-code van de Motorola 1960 in combinatie met deze TV uit de 9000-serie?
Het zou bijzonder jammer zijn om met een wit plastic onogende KPN-afstandsbediening zo'n mooie TV te moeten bedienen.... en de bijbehorende stijlvolle design TV-afstandsbediening links te moeten laten liggen....! Enige afstemming tussen Philips, Motorola en KPN zou wenslijk zijn... aannemende dat meer mensen met KPN in zee willen gaan voor interactieve TV... na aanschaf van een TV uit de 9000-serie....
Gewijzigd door GeeJee op 15 december 2009, 23:02
 
Grandpa
Ook ik had de vraag bij KPN neergelegd. Vandaag kreeg ik het volgende antwoord:
Op 21 december heeft u een e-mail gestuurd met hierin de vraag wat de RC code.

In antwoord op uw vraag kunnen wij u meedelen dat geen gegevens hiervan bekend zijn. Na navraag te hebben gedaan kregen wij te horen dat dit niet mogelijk is. Onze excuses voor het ongemak.
(p.s. misschien kunt u via google informatie vinden)
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groeten,


Dat schiet niet echt op dus.
 
nickmilesmiller
Ik heb philips gebeld en die hebben geen andere code kunnen leveren, logisch denk ik zo! KPN wílt geen antwoord kunnen geven op de vraag. Is er geen techneut die toevallig de afstandsbediening kan uitlezen op de verschillende signalen en die hier eventueel doorgeven op het forum, dan kan ik misschien bij philips regelen dat ze deze doorvoeren.. Shock

dat lelijke KPN-ding is ook door trollen ontworpen, wie gebruikt er een witte afstandsbediening?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'RC-code MOTOROLA 1960 onbekend?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V10 onbekend device, "Officially Xerox, but ..." Hardware instellingen : 26 06 feb 2017
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
motorola vip1960 Hardware instellingen : 1 04 nov 2014
Advertentie