obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Eindeloos durend opleveringsprobleem
canoird
In oktober vroeg ik bij KPN telefonisch internetplusbellen+interactieve tv aan. Ik wilde overstappen van Online omdat de problemen met de niet werkende telefoon daar niet opgelost konden worden zonder in lijnen te gaan knippen en dergelijke adviezen. Een paar weken later kreeg ik modem en andere spullen in huis en een afspraak met een monteur omdat ik, als er inderdaad geknipt moest worden, dit liever door een expert wilde laten doen.
De monteur kwam, ging de boel doormeten en zei dat er geen enkel probleem was met de lijn. Sloot dus alles aan en k nkwam erachter dat de telefoon niet werkte. Hij ging hierover bellen en kreeg te horen dat de telefoonlijn in backorder stond. Ik moest dus maar even wachten.

Omdat ik niet houd van wachten zonder te weten waarom, belde ik de volgende dag naar KPN. Daar kreeg ik te horen dat er helemaal geen telefoon was aangevraagd en dat ik de telefoonlijn waarschijnlijk bij een andere provider had aangevraagd (???). Deze mevrouw zei dat het jammer was maar dat er niets aan te doen was. Ik werd nogal boos en heb de lijn verbroken omdat ik voor de vierde keer in de wacht gezet werd, al een uur mobiel aan het bellen was en er geen oplossing werd geboden. Toen ik weer wat rustiger was geworden heb ik weer gebeld en kreeg ik te horen dat ik geen nieuwe telefoonlijn aan kon vragen, dat mijn nummer weg was en dat dat jammer was maar dat ik een week later maar eens terug moest bellen omdat mijn account dan geactiveerd zou zijn en ze misschien meer konden doen.

Na een week wachten, weer gebeld. Helaas, mijn account was nog steeds niet geactiveerd, er kon geen lijn aangevraagd worden, ik werd van de ene afdeling naar de andere doorgestuurd en moest na 8 werkdagen maar weer eens bellen.

Ondertussen had ik geen normale telefoonlijn meer en werd bozer en bozer, vooral omdat
niemand me duidelijk kon maken wat er nou eigenlijk verkeerd ging.
Dus afgelopen maandag maar eens gaan kijken bij Online of ik daar iets kon ontdekken. En ja hoor, daar stond mijn telefoonnummer als actief!!! Die was dus nooit overgezet en liep lekker door bij Online.

Met behulp van de klantenservice bij Online de lijn per 14 december opgezegd (wilde er zeker van zijn dat ik bij de KPN nu wel kon regelen dat deze werd overgenomen) en daarna weer naar KPN gebeld.

Daar het hele verhaal weer verteld (het dossier is ondertussen eindeloos waarschijnlijk want ze vinden er steeds niets van terug) en geregeld dat mijn internetbellen met ingang van volgende week actief zou zijn. Vandaag (twee dagen later) had ik een brief van KPN waarin ze me bedanken voor het aanvragen van een ANALOGE TELEFOONLIJN. Ik stond werkelijk paf en heb meteen weer mijn mobiel gepakt om te bellen.

Ik kreeg iemand aan de lijn die best wel wilde luisteren en niet kon zeggen of en wat er deze keer verkeerd was gegaan. Hij zou het verhaal doorgeven aan de technische dienst die me binnen 5 werkdagen gaat terugbellen.

Eerlijk gezegd heb ik er weinig vertrouwen meer in dat dit goed gaat komen. Ik wil niet eens meer weten wat er verkeerd is gegaan, ik wil alleen maar dat het opgelost wordt en dat ik mijn eigen vertrouwde telefoonnummer terugkrijg en straks weer gewoon kan bellen.
Of ik na een jaar bij KPN zal blijven moet nog blijken, daar moet dan wel heel veel tegenover staan en als dit niet heel snel wordt opgelost ga ik dit waarschijnlijk toch bij de geschillencommissie neerleggen want ik wil dit niet zomaar over me heen laten gaan.

Ben ook erg teleurgesteld in de ontzettende ongeinteresseerdheid van de verschillende klantenservice medewerkers, en hun pogingen om de fout bij mij neer te leggen.
 
canoird
Ondertussen zit ik bijna 6 weken zonder vaste telefoon. Heb contact gehad met iemand van klachtenafhandeling van KPN en zou op 31 december telefoon hebben. Helaas, niet dus.

Vorige week en vandaag alles bij elkaar meer dan 6 keer getracht telefonisch contact met deze mevrouw op te nemen maar krijg haar niet te pakken en wordt ook gewoon niet teruggebeld.

Op dit moment zou ik het liefst het hele contract willen opzeggen ware het niet dat ik dan waarschijnlijk mijn telefoonnummer echt voor altijd kwijt ben. Maar nu lijkt alles me beter dan dit.

Ik voel me compleet voor schut gezet door deze mensen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eindeloos durend opleveringsprobleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
software motorola 1960 duurt eindeloos.. Algemeen : 4 14 sep 2010
Advertentie