obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
Hoe gebruik ik TCP Optimizer?
KaPteiN
Download TCP Optimizer of kijk bij de weblinks in Speedguide.net

Start het programma.
Het programma maakt nu gelijk een FirstBackup.spg file aan. Mocht je om welke reden dan ook je oude instellingen weer terug hebben, dan kun je deze herstellen. (File -> backed up settings)

Ook kun je in het programma zelf een backup maken. File -> backup current settings..
Selecteer je netwerk adapter, schuif de slider naar de instelling van je maximum download snelheid behorende bij je abonnement. (Meer aangeven liever dan te weinig) Klik op optimal settings en vervolgens op Apply changes. Een nieuw schermpje verschijnt waarin de verschillen tussen oud en nieuw inzichtelijk zijn. Klik kop ok en herstart de pc. Doe e.v. opnieuw een snelheidstest, maar bedenk dat ook bij ongewijzigde instellingen metingen kunnen varieren!

Zie ter verduidelijking het onderstaande plaatje!

tcpoptimizer

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Kobus54
Ik heb zojuist de Optimizer gedownload en krijg een versie voor XP. Ik draai echter onder Windows 7. Is daar ook een versie voor?
 
Kobus54
Beste kaptein,

Dank voor je reactie. Deze weg heb ik gevolgd, waaruit mijn vraag is ontstaan.
Dus......?
 
Moses 35i
Als je je MTU tussen de 1472 en de 1500 houdt zit je op dat punt zowiezo goed. Ik heb hem op 1472 staan. Letip, dit kan per configuratie verschillen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe gebruik ik TCP Optimizer?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gebruik KPN afstandsbediening Hardware firmware : 1 17 jun 2018
Gebruik van splitter Hardware instellingen : 6 03 aug 2016
je betaald voor het maximum en wanneer je daar gebruik van maakt krijg je het minimum Algemeen : 3 30 jun 2011
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Helpdesk : 9 28 feb 2011
Aansluiten van tuner bij gebruik van motorola 1960 Algemeen : 2 01 nov 2010
Advertentie