obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
beeldverhouding
lucky72
krijg weer last van verkeerde beeldverhoudingen met name op veronica gisteravond, kreeg niet de gewenste beeldopvulling die wel opgeslagen was,
iemand anders ook daar last van.?
 
KPNwebcare2
Volg onderstaande stappen om dit probleemop te lossen.

Controleer of de Tv-ontvanger op 16:9 staat bij een breedbeeld TV en op 4:3LB bij een oudere beeldbuis
Probeer vervolgens de TV in te stellen op "Stretch", "Auto-Fill", of "Automatisch"
Werkt bovenstaande niet en de klant heeft het op HDMI aangesloten verzoek de klant dan om het via SCART aan te sluiten
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 02 december 2009, 13:03
www.kpn.com/webcare
 
lucky72
Bedankt in ieder geval voor je antwoord stef maar ik vindt het meer een staandaard kpn antwoord.
ik heb alleen last op veronica dus het heeft niks met mijn instellingen te maken.
 
KPNwebcare2
Hallo,

Graag gedaan.

Er valt ook niets meer aan te doen behalve het aansluiten van de SCART.

Aangezien de instellingen al zijn veranderd in onze firmware van de ST1960 en dan ook aanneemt dat uw TV gewoon op "auto-fill" staat.
www.kpn.com/webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beeldverhouding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
beeldverhouding klopt niet KPN Televisie Storing : 21 28 okt 2009
Advertentie