obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
interactive tv van kpn
johnboy
hierbij schrijf ik kpn niet met hoofdletters, omdat ik ze nu al zat ben sinds twee weken interactief bezig met nu alweer m'n 2e ontvanger, ongeveer elke 5 minuten valt het beeld stil en schokt het geluid een keer, bijna elke dag resetten van de tv ontvanger om maar ontvangst te krijgen, antwoord van kpn.... je moet de experiabox resetten, ja het knopje is al bijna versleten van het resetten, heeft iemand hiermee ervaring?????Shock
 
johnboy
vervolg interactive tv. nadat er 6 monteurs zijn geweest en alles is doorgemeten bleek dat het modem niet in orde was en dat de tv ontvanger haperde, en dat de buitenlijn verwisseld diende de worden, je hebt nl. 4 draden die binnen komen waarvan er maar twee gebruikt worden, dit alles moest gebeuren in de centrale verzamelkast buiten tussen de struiken, de laatste monteur nam zelfs het modem mee om dat buiten bij de kast te controleren. Nu moet ik zeggen dat ales werkt naar behorenWink
 
KaPteiN
KPN, was dat niet een afgekorting voor, Kan Pas Niets?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactive tv van kpn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
interactive TV met Akai Frequently Asked Questions : 2 10 nov 2015
interactive tv aansluiten Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 5 13 jul 2012
Interactive tv ontvanger via ethernetwandcontactdoos Eigen netwerk : 8 07 sep 2011
Wat te doen met Experia box en Interactive TV box? Eigen netwerk : 2 05 dec 2010
interactive tv en digitenne Algemeen : 2 14 mrt 2010
Advertentie