obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Forwarding werkt niet meer
loowie
Ik gebruik forwarding voor mijn mail. Maar plots werkt het niet meer.
Ik heb het een keer uit gezet en weer aan. krijg wel netjes een mailtje dat het aangezet is.

Maar werken homaar...
Iemand met zo gelijke ervaring + een eventuele oplossing


alvast bedankt

Loowie
 
JennaC
Beste Loowie,

Er is momenteel een "vies spelletje" gaande sinds de storing van het Vodaphone netwerk eerder deze week.
KPN heeft andere providers in de ban gezet en daarmee doorschakeldiensten uitgeschakeld voor providers die gebruik maken van Vodaphone diensten. Er zijn providers (CS en CSP) die gebruik maken van Vodaphone diensten i.p.v. KPN zonder dat dit voor de klant duidelijk is. Het lijkt erop dat de Vodaphone storing door KPN wordt "misbruikt".

Ik heb namelijk een soortgelijk probleem. Ik heb met mijn bedrijf Euphony als provider voor vaste telefonie. Het doorschakelen van mijn vaste bedrijfstelefoon d.m.v. *21*anderKPNtelefoonnr# naar een ander bij KPN aangesloten telefoonnummer werkt sinds de inmiddels al opgeloste storing bij Vodaphone nog steeds niet. De melding die klanten krijgen als ze mijn bedrijf dan proberen te bellen is "u bent niet geregistreerd op dit netwerk". Doorschakelen van mijn vaste telefoon naar een ander niet KPN telefoonnummer d.m.v. *21*andernietKPNnummer#werkt wel gewoon.
Volgens KPN ligt het probleem bij mijn provider en volgens mijn provider (Euphony) ligt het probleem echt bij KPN, omdat KPN de doorschakeldiensten naar het KPN netwerk heeft geblokkeerd. Doorschakelen lukt wel door *21*1655anderKPNtelnr# in te toetsen. Door de toevoeging van 1655 aan de doorschakeling lopen de kosten via KPN en niet via mijn provider Euphony. Hiervan wordt KPN dus beter en krijg ik als klant een gepeperde KPN rekening!

Drie keer raden wie misbruik lijkt te maken van de Vodaphone telefoonstoring die eerder deze week plaats vond Angry


Jenna
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Forwarding werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Mobielnummer UK wordt niet herkent KPN Mobiel Storing : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
port forwarding V10A Hardware instellingen : 8 26 apr 2019
Port forwarding experia v10 Helpdesk : 13 20 apr 2019
Advertentie