obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Automatisch periodiek opnemen
Andre2009
Ik zou graag de optie hebben om vaste dagen / tijden en zenders te kunnen opnemen. B.v. elke dag het journaal op nederland 1 (18.00 - 19.00) uur automatisch opnemen.
 
voogtp
Sluit ik mij bij aan. Een videorecorder van 20 jaar geleden kon meer.
 
spaceone
Daar wordt aangewerkt als alles goed verloopt wordt er eind dit jaar getest (testgroep) met handmatig kunnen programmeren van de ontvanger helaas is de optie om elke dag op een vast tijdstip een opname te maken en dit in 1 keer te programmeren nog niet bij. Als alles correct werkt in de update komt deze dan volgend jaar voor iedereen beschikbaar
Gewijzigd door spaceone op 21 november 2009, 20:39
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Automatisch periodiek opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
Synchroniseren opnemen TV met ITVOnline Algemeen : 9 16 dec 2012
Advertentie