obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
moeilijk begin
RonaldH
Afgelopen vrijdag mijn installatie pakket binnen gekregen.

Zaterdag begonnen,het modem installeren was zo gebeurd,de verbinding was er ook snel,laptop installeren was ook zo gepiept.

Toen de Interactieve TV

Ontvanger geplaatst,aangesloten en aangezet,direct F11 op het scherm,geen verbinding tussen modem en ontvanger.

Heb toen een UTP kabel aangesloten die ik nog had liggen,dat werkte wel.
Ik heb dus een defecte kabel gekregen,bovendien was hij toch al te kort dus oke.

De ontvanger ging zoeken dat duurde erg lang,na een half uur kon ik het abonnementsnummer invoeren,daarna blijf hij maar hangen op het 3e rondje.

Een paar keer een herstart gedaan dat mocht niet baten.

Vandaag zondag opnieuw geprobeerd,weer lukte het niet,weer blijven hangen op het 3e rondje,toen heb ik hem maar laten staan en na 2 uur had ik opeens beeld.

werkt goed allemaal,alleen jammer dat je geen opnames vooruit kan programmeren,bijv dat hij wekelijks een serie opneemt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'moeilijk begin', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN breidt Begin Gemist met HBO uit Programma aanbod : 1 01 feb 2015
Plotseling doet NAT moeilijk. Hardware instellingen : 1 11 jan 2012
Advertentie